“Dit uurwerk is gelimiteerd tot 18 stuks wereldwijd en heeft een prijskaartje van $940.000,00 USD”…
Alie express is wel iets goedkoper trouwens…
“Dit uurwerk is gelimiteerd tot 18 stuks wereldwijd en heeft een prijskaartje van $940.000,00 USD”…
Alie express is wel iets goedkoper trouwens…
featuring a blue quartz TPT case
Betaal je zoveel, heb je nog steeds een quartz horloge. Wat een meuk
Ha ja. Nou dan nog…
Die vintage meuk is in top staat dan bij elkaar nog steeds meer dan die RM
Tjonge… 900K
Zo zie je maar. Smaak kan niet iedereen kopen🙈
Die ruilt hij in voor een Zero, lekker elektrisch tweewieleren.
Dat de zoon van de sjeik meer smaak heeft dan zijn vader…
Electriciteit of waterstof. Kies wat, zou ik zeggen.
Moet zeggen de meeste RM vind ik verschrikkelijk…… lelijk!!
Voor de prijs van een kun je zoveel mooie horloges kopen:see_no_evil:
Benzine
Zodra ze een beetje fatsoenlijke actieradius hebben zou ik goed electrisch kunnen rijden. Sterker nog, één van de dingen die me het meeste irriteren aan motor- en auto-rijden is motorgeluid. Als ik nooit meer een motor hoef te horen wanneer ik op de motor zit zou mij dat uitstekend bevallen. Ik ben daar redelijk alleen in binnen mijn vriendenkring.
Is dat geen extra risico? Dat je niet meer gehoord wordt.
Wat een vreselijk ding zeg!
Volgens mij gaat het hier niet meer over horloges. Meer over kunst. Technische kunst dan. Daar moet je verstand van hebben. Ik heb dat niet maar zou graag van iemand die dat wel heeft uitleg krijgen. Hoe je naar zo’n horloge moet kijken en waar je op moet letten.
Ik vind de technieken die in een RM zitten geweldig en zou er om die redenen best een willen hebben.
Als je tijdens het motorrijden je vege lijf moet redden door veel lawaai te maken ben je gewoon slecht in het rijden op motoren. Ik zou zeggen ga naar af, lever je rijbewijs in en hou het voortaan op de Aixam mobiel.
Ik bedoel meer als mensen oversteken en zo.
Dat geloof ik meteen, er is toch niks beter dan een brullende v-twin van Harley of een gillende Ducati.
O
Heb je misschien een link waar ik daar wat meer over kan lezen? Hoe zo’n horloge nu precies gebouwd wordt en in elkaar steekt?
Los van het feit dat ik dat geluid gewoon haat is het natuurlijk voor al die mensen die aan dijkjes of in bossen wonen waar dat tuig met open pijpen doorheen jakkert zo irritant dat alle mooie wegen onder discussie komen te staan om ze af te sluiten voor motorfietsen.
Ik zeg geniet in stilte. Da’s beter voor mijn oren, beter voor omwonenden en het houdt je dijkje open.