De smartwatch - wat vinden we ervan?

Ook ik ben een liefhebber van gadgets. Evenwel vind ik analoge horloges ook erg strak. Ik vond vandaag een horloge die dit combineerde, je kan even kijken: bit.ly/cogito-smartwatch

Ik heb er helemaal niets mee…, maar wat niet is…, kan nog komen.

Kwam laatst wel een leuk (positief) artikeltje tegen op Hodinkee. Zelf sta ik er overigens ook wel voor open, hoewel ik het geld voor een Apple watch nu nog liever in een mechanische grail steek.

1 like

Qua verkoopaantallen gaat het in ieder geval goed:

Ik heb een Samsung Galaxy Gear 2. Omdat ik die gekregen heb van m’n schoonvader die ze gevonden had op een werf. Heb er Android Wear op gezet zodat ze kon communiceren met mijn smartphone. Heb ze een tijdje gedragen en vond het leuk speelgoed, maar nu ligt ze alweer een tijdje in de kast…
Als er een smartwatch is die ik wel zou willen is het de WSD van Casio… omdat het een Casio is :smiley:

Ik heb een Samsung Gear v1 met rechthoekig scherm, en een LG Urbane met een full rond scherm. Heerlijke klokken om te wisselen met m’n mechanische, kinetische en andere quartzen.

Persoonlijk geven de berichtjes en meldngen op het scherm mij weing extra, ik vind het vooral geweldig dat ik zelf wijzerplaten kan maken en erop kan zetten.

Of het overwaait? Ik denk het niet. Maar goed, in 1990 dacht ik dat internet ook geen suc6 zou worden, dus eh…