Deze stond al lange tijd op mijn hitlist en toen deze hier op HF in het blauwe gedeelte aangeboden werd de knoop doorgehakt en tot een deal gekomen. Gisteren kwam DHL een keurig verpakt doosje afgeven, bombproof en HF-waardig!
Wat een knaller is deze Tactico Anko zeg! Met de juiste lichtinval spelen de opgelegde indices geweldig met het zonlicht en daarbij is de afwerking echt superb! Als je daarbij ook nog eens ziet hoe compleet het geheel is met koffertje, rubber band, nato, extra wijzerplaat, extra pushpins en tooltje kan ik niet anders dan super tevreden zijn. Qua maat ook super, hij draagt aanzienlijk kleiner dan zijn specs doen vermoeden (43,5mm case, 15,25mm thickness). Veel gelezen over de slechte uitlijning van enkele exemplaren, maar ik heb nog niks kunnen ontdekken. Kortom, āa happy camperā
Ik kwam deze weer even tegen. Heb hem zelf ook gehad en hij was echt tof. Spaanse horlogeforum weet tenminste wel hoe een HFLE eruit moet zien want dat was het. De HFLEs die ik hier voorbij zie komen, ⦠laat ik maar netjes zeggen dat het soms goed is dat iets gelimiteerd is.