De Spaanse Invasie (NA Tactico Anko)

Deze stond al lange tijd op mijn hitlist en toen deze hier op HF in het blauwe gedeelte aangeboden werd de knoop doorgehakt en tot een deal gekomen. Gisteren kwam DHL een keurig verpakt doosje afgeven, bombproof en HF-waardig!

Wat een knaller is deze Tactico Anko zeg! Met de juiste lichtinval spelen de opgelegde indices geweldig met het zonlicht en daarbij is de afwerking echt superb! Als je daarbij ook nog eens ziet hoe compleet het geheel is met koffertje, rubber band, nato, extra wijzerplaat, extra pushpins en tooltje kan ik niet anders dan super tevreden zijn. Qua maat ook super, hij draagt aanzienlijk kleiner dan zijn specs doen vermoeden (43,5mm case, 15,25mm thickness). Veel gelezen over de slechte uitlijning van enkele exemplaren, maar ik heb nog niks kunnen ontdekken. Kortom, ā€˜a happy camper’ :wink:

20 likes

Leuk! Ik heb hem ook gehad. Ook een goed uitgelijnd exemplaar.

Veel plezier er mee!

2 likes

Prachtige duiker met heel opmerkelijke bodem ook.

Veel draagplezier gewenst! :+1:

1 like

Ik had niet anders verwacht :wink:

2 likes

Mijn beste,

Ziet er bijzonder fortuinlijk uit!!
Mooi, die vierkante indices en wijzers!!
Ik wens je er een inspirerende tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Wat mij betreft een mooi en markant horloge!
Veel draagplezier gewenst.:+1:

Ik heb hem ook :joy:

Idd, super mooie klok, geweldige kleuren. Ook een 2e wijzerplaat erbij? Geniet ervan!

1 like

Mijn oude?

Ah, ook meerdere malen in de advertentie gekeken, maar de maat houdt mij tegen. :slight_smile:
Goede aanwinst, Patrick!

1 like

Nee, (ooit bij Jaap gescoord… veel te duur :see_no_evil:)

1 like

Dat kon nog wel eens de mijne zijn… Ik heb daar in die periode van alles ingeruild

Voor 15,5 cm polsen is hij inderdaad net iets te groot denk ik :upside_down_face:

1 like

Hij had 2 nwe toen ingeruild…

1 like

Toch valt het reuze mee. Ik was ook een beetje bang dat het een enorm gevaarte zou zijn, maar om mijn 19cm pols is het echt heel goed te doen.

1 like

Precies, dat haal ik dus niet. :wink:

1 like

:point_up_2: mine :wink:

1 like

Ik kwam deze weer even tegen. Heb hem zelf ook gehad en hij was echt tof. Spaanse horlogeforum weet tenminste wel hoe een HFLE eruit moet zien want dat was het. De HFLEs die ik hier voorbij zie komen, … :zipper_mouth_face:laat ik maar netjes zeggen dat het soms goed is dat iets gelimiteerd is.

1 like