Ik heb hem vandaag (natuurlijk) om, en weet je
wat
ik eigenlijk het grootste nadeel vind van deze
klok? Dat ik nu eigenlijk een echte Rolex GMT
wil
+1. (tu)
Voorlopig helaas nog niet haalbaar denk ik… Ik vind het nieuwe model veel mooier dan de oude, maar die zijn (ook 2e hands) voorlopig nog buiten budget.
Ik ben goed te spreken over de afwerking van het horloge en vind het een erg geslaagde Limited! De meeting was ook erg gezellig en met ongeveer 35 bezoekers een van de drukste meetings tot nu toe (denk ik?). Maurice dank je voor het regelen van de productie van de Limited en je familie voor de verzorging van de meeting!
Ik hoop dat Marten (als hij inmiddels weer terug is in Groningen :D) de foto’s die hij gemaakt heeft kan posten, ik heb zelf één foto gemaakt en die is niet om aan te zien.
Ik heb gisteravond nog eens zo’n beetje elke NATO tegen het horloge gehouden, maar kreeg nooit dat (overiegsn heel persoonlijke) JA! moment. Donkergrijs was erg fraai maar ik was daarmee nog niet helemaal happy. Daarom kijk ik nu naar leer. ALs ik iets moois heb gevonden zal ik het posten (zal vanavond worden).
Mooie klok, alleen een hommage aan de pepsi rolex (PanAm GMT Master) als limited voor de horlogeforum leden begrijp ik niet helemaal. Ik zou hem ook graag hebben hoor begrijp het niet verkeerd maar een iets unieker horloge lijkt mij passender.
Misschien volgend jaar een Kemner of Mooren o.i.d. met een eigen uitstraling en in ieder geval aparte kast of wijzers etc. Maar waarschijnlijk heb ik de discussie waaruit dit horloge is voortgekomen niet genoeg gevolgd om tot deze conclusie te mogen komen.
In ieder geval proficiat met een heel mooi horloge! Mijn voorkeur de plexi op nato!
Ben ook geen staalliefhebber en zoek ook naar leer dus ik wacht even op Henriks ideeen.
Henrik heeft toch wat makkelijker toegang tot de bandjes om te passen.
Ik hoop dat Marten (als hij inmiddels weer terug
is in Groningen :D) de foto’s die hij gemaakt
heeft kan posten, ik heb zelf één foto gemaakt en
die is niet om aan te zien.
Marten is heelhuids aangekomen:D en hierbij dan een paar foto’s (kwaliteit is niet alles)
Bedankt dat je foto’s hebt gemaakt Marten. Ter info voor de thuisblijvers; op de 3e foto zie je Tom op de trap staan die de aanwezigen trakteerde op 10 pittige vragen; leuke quiz! Vermeldenswaard is dat Maardein de winnaar was. Zoltar en zijn vader waren 2e resp. 3e. (tu)
Terugkijkend op een geslaagde meeting, mijn eerste en hopelijk niet de laatste.
Prachtige lokatie Henrik waar de forum-horlogeliefhebbers zich konden verlekkeren aan de vele horloges die verschillende forumleden hadden meegebracht en ook aan heerlijke vlaaien.:)-D
Deze Steinhart is wat mij betreft de topper van de horlogeforum-limiteds ::o
het was een gezellige meeting, met als afsluiter een prachtige Limited.
Organisatoren bedankt voor het beschikbaar stellen van de ‘winkel’ en de heerlijke vlaai en drankjes! Wie er niet waren hebben wat gemist.
Dat ziet er uit als een geslaagde meeting en uitreiking. Hebben jullie nog een stuk taart of vlaai voor me in de vriezer kunnen bewaren
Ik moet helaas nog even geduld hebben. Ben voorlopig niet in de buurt van Rotterdam. Is het nodig om voor 't ophalen even vooraf een berichtje te sturen, of staat ie braaf in de shop op me te wachten?
Of eh… gaat ie net als bij TNT na 3 weken niet ophalen terug naar de afzender in Duitsland