Ik heb de mijne nog steeds om en aan de stalen band.
Afgelopen maandag gesynchroniseerd met de juiste tijd en tot nu toe loopt de limited 15 sec. voor.
Heb op internet nog even gezocht naar wat info over de Pan Am waar de limited een hommage van is en kwam de volgende info tegen.
Pan Am had een niet genoemd aantal GMT’s gekocht voor het vliegend personeel.
Dit stak blijkbaar bij het kantoorpersoneel,die vonden dat zij er misschien wel meer recht op hadden.
Dit heeft Pan Am doen besluiten om 100 speciale GMT’s te bestellen, namelijk met witte dial en deze waren bedoeld voor de bureaupiloten.
Dit wetend vind ik onze limited nog leuker want daar zijn er maar 40 van.
Nu maar wachten dat de prijs van onze limited net zo exorbitant hoog wordt als de eerdere Pan Am limited:D
Na verschillende Nato-bandjes geprobeerd te hebben bevalt mij de stalen band toch veel beter. Ik denk dat deze Limited vaak gedragen gaat worden, zeker als ik in Nieuw Zeeland ben, omdat ik dan graag de tijd in Nederland en in Las Vegas wil weten, waar familie woont.
In het kader van ook eens een andere band op deze Steinhart, heb ik er nu een donkerblauwe ‘Kautschuk’ band omzitten, met vouwsluiting van het merk Meyhofer, type Kiel. Deze kautschuk band is aan twee zijden te dragen/monteren. Eén gladde kant en één meer geprofileerde kant. Met name die 2e combineert ook goed met deze HFLE.
De stalen band blijft nog steeds zeer mooi staan, maar omdat mijn Tudor ook al op staal zit, en een beetje variatie ook wel leuk is, blijft deze dus voorlopig op de kautschuk band zitten.
Nice one, Verso. Ik vind hem in ieder geval mooier dan de stoet Nato’s die ik voorbij heb zien komen, maar dat is iets persoonlijks. Vooralsnog houd ik hem gewoon op de stalen bracelet, bevalt mij prima!
Ok, ik heb nu een combi met NATO die ik eerst te ver gezocht vond, maar nu ik 'm er op heb vind ik 'm mooi (kleuren zijn grijs, zwart en rood). Maar ik kan me voorstellen dat ik daar redelijk alleen in sta…
@marnix.moed, ik heb hier nog een Limited van je liggen he?
Ok, ik heb nu een combi met NATO die ik eerst te
ver gezocht vond, maar nu ik 'm er op heb vind ik
’m mooi (kleuren zijn grijs, zwart en rood). Maar
ik kan me voorstellen dat ik daar redelijk alleen
in sta…
@marnix.moed, ik heb hier nog een Limited van je
liggen he?
snik ik weet het. Dacht er vandaag nog aan. Ben momenteel niet helemaal lekker. Ik probeer em tussen kerst en nieuwjaar op te halen. Meteen MI4 in Imax proberen te kijken B)-
Ok, ik heb nu een combi met NATO die ik eerst te
ver gezocht vond, maar nu ik 'm er op heb vind ik
’m mooi (kleuren zijn grijs, zwart en rood). Maar
ik kan me voorstellen dat ik daar redelijk alleen
in sta…