De Swatch Fun Boarder, wel of niet?

Ik las vandaag in de nieuwe Chronos over de nieuwe Swatch Fun Boarder. Normaal heb ik niet zo veel met Swatch. Ik heb er net als iedereen vroeger een paar gekocht maar op een gegeven moment is de lol er van af.

Maar deze Fun Boarder heeft een hoogtemeter. Als je op de kroon drukt gaan de twee wijzers over elkaar staan en geven de hoogte aan die geindexeerd staat op de rand. Als je boven de 900 meter komt gaat de grote wijzer de duizenden aangeven en de minutenwijzer de honderden meters.

Fors met 48 mm zonder kroon, ben niet helemaal wild van de uitvoeringen:

en alles quartz natuurlijk dus via een computertje niet zo moeilijk maar toch een leuk gebbetje voor tijdens de wintersportvakantie want… kost slechts 80 euro!

Als ze een wat klassiekere uitvoering zouden hebben (maar ja het is natuurlijk voor skateboarders) zou ik er zeker één kopen, ik twijfel nu of ik de rood/zwarte of wit/blauwe mooi genoeg vind…

http://store.swatch.com/originals/funboarder

de geel zwarte vind ik wel mooi, maar kopen? …nee.

en er zit zelfs een access in waar mee je door de ski porten makkelijk heen kan
zonder gedoe met kaarten

Ik heb ze alle vier in het echt gezien.
Die oranje valt bij mij al af om de band. Is een velcro strap, maar wel een van de slechste die ik ooit heb gezien.

Ik vind de derde erg mooi. Beetje bruinige wijzerplaat is bestaat uit allemaal hele kleine vierkantjes.
Ook de band is erg mooi, en lekker soepel

Rode is ook wel leuk, alleen de band is verschrikkelijk lelijk

Allemaal erg leuk, vooral voor de zomer ! Dus vandaag kan het nog :D:D

Vond de Swatch Scuba ook altijd erg leuk, maar heb het nooit over mijn hart kunnen krijgen om er een te kopen. Dan toch liever een Seiko SKX’je