Die lijken er een beetje op. Maar lang niet dezelfde afwerking. En natuurlijk zonder lume (dat vind ik dan teminste)
Nee zoân overzicht is er niet. Maar er zijn ook vele tientallen verschillende kastvormen.
Wel met medaillon, cool.
Dat kon er nog net af
Toch wel een paar mooie pluspunten:
- 6L35 uurwerk (9S was leuker)
- GS (Daihatsu
) afwerking kast
- GS afwerking wijzers
- Mooi gouden KS medaillon
Ik denk dat als deze uitkomt deze meteen uitverkocht is.
Op dit prijs punt absoluut geen pluspunt
Ja dat is dan wel weer jammer. Maar gelukkig geen 6R35. Maar dat 6L35 is toch wel een mooi uurwerkje. Wordt deze nu alleen in die SJE073J1 gebruikt?
9,8mm is idd lekker dun. 6L35 is 3,7mm dik. Dat is 1,3mm dunner dan de 6R35.
Ik denk het trouwens niet om meerdere redenen. Seiko duikers zijn enorm populair maar dress watches een stuk minder. Over het algemeen gaan al die dress watch limiteds en modellen gewoon veel minder snel. Daarnaast zijn zelfs de duiker limiteds vaak niet meteen verkocht en zijn die geruime tijd beschikbaar. En dan nog de prijs dan 3k is gewoon een boel geld wat mensen minder snel zo even uitgeven en voor veel seiko fans wat veel is. Ik denk dat deze nog wel tenminste een paar maanden zo te koop gaat zijn.
Het zou kunnen. Maar we worden âdoodgegooidâ met limited duikers.
Dit is de eerste keer dat er een nieuwe KS wordt uitgebracht. Daar zijn toch wel een hoop liefhebbers voor.
We worden ook dood gegooid met presage en gs limiteds.
Dat klopt ook Seiko maakt de laatste tijd veel limiteds. Misschien dat Nederlanders te nuchter zijn inderdaad om even âŹ3K neer te leggen. Het is ook echt veel geld maar ik denk dat er toch heel wat verzamelaars zijn die deze perse willen hebben. Maar idd zijn dat er 3000. We gaan het zien.
Die wijzers zijn afgerond, die van GS en deze hebben sharp edgesâŠ
Ik ga voor het gemak maar even uit van gold plated medaillion
Ahhhhh kak. Valt een gedeelte van de wereldbevolking af.
Ja toch wel mooi hoor. Dit maakt de 44-9990 toch nog extra interessant ook.
Welk deel doel jij op?
ja kan me er wel iets bij voorstellen als je daar gevoelig voor bent. Enfin, mooi horloge vooral!