De tijd is rijp voor een nieuwe aanwinst!

Zo dan! Dat is een tijde geleden dat ik actief ben geweest op het forum. Wat andere prioriteiten en minder aandacht tijd aan de horloge hobby. Nu we weer vaker naar kantoor mogen wilde ik graag een wat “dressier” horloge. Online m’n research gedaan en wilde een Nomos Club 38mm.

Op naar het bruisende Zwolle en hartelijk ontvangen bij de juwelier Aalbers. Heerlijke espresso en een schaal met chocolade waar Sjakie jaloers op zou zijn.

Afijn de nomos club 38 en nog wat andere modellen werden opgehaald zoals de Longines Spirit, Master collection etc. Naast de Club 38 werd ook een Nomos Neomatik neergelegd.

De Neomatik trok direct mijn aandacht. Toen ik de Neomatik zag wist ik eigenlijk al dat het een gelopen race was. Na een uitgebreide pas sessie waarbij de originele NATO band werd vervangen voor een mooi leren bandje de keuze gemaakt om de Neomatik mee te nemen.

Ontzettend vriendelijk geholpen door een enthousiaste verkoop medewerker die zelf ook horlogegek was. Als service kreeg ik een mooie lerend band Kado, helemaal top!

Leukste vind ik dat je Nomos weinig tegen komt. De afwerking is echt subliem! Plaatjes

87 likes

Mooi! Gefeliciteerd!

1 like

Mooie keuze :+1:t2:

1 like

Heel mooie Nomos. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi zeg! Veel plezier er mee gewenst! :smiley:

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd.

1 like

Meer dan uitstekende rentree in de actieve horlogerie. Ofzo. Hoe dan ook: veel dressy - en een tikje sportief? - draagplezier!

1 like

@Tijdrijp mooie aanwinst. Veel draagplezier.

1 like

Mooi geen last van de lugs.

1 like

Ja, mooi merk, Nomos. Gefeliciteerd.

1 like

Ja zeg, wat is nou eigenlijk belangrijk?! :wink:

Maareh, weer een Nomos erbij, op HF! Gefeliciteerd! Idd, lekker ‘under-the-radar’ merk, dat alleen door liefhebbers herkend wordt. Veel plezier ermee!

1 like

Betoverd door de dial, de wijzers hebben ook een warme gloed. Super verfijnd allemaal. Ontzettend blij mee. Zal in het Nomos topic eens vragen of het makkelijk is om de caseback te laten swappen voor een zichtbodem

Cool, gefeliciteerd :facepunch:

1 like

Super mooie en leuke Nomos. Gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan

1 like

Prachtig gefeliciteerd!

1 like

Wow die straalt echt klasse uit. Veel plezier ermee

1 like

Hele mooie aanwinst, geniet ervan

1 like

Van harte mooi horloge!

1 like