De tijd is rijp

Beste forumleden,

Nu zo’n half jaartje regelmatig, met veel peziger, lezer van dit forum.
Dus leek mij de tijd rijp om me is netjes voor te stellen.

Ik ben 42 jaar en heb fijnmechanica altijd al intrigerend gevonden. Sinds een jaar eigelijk steeds meer interesse in horloge gekregen en inmiddels een kleine collectie opgebouwd. Mijn voorkeur gaat uit naar mechanische horloges (alhoewel: een vintage LED-watch is ook leuk… :smiley: )

Inmiddels een aankoop gedaan via het forum en ingeschreven voor de cursus horlogemaker :~.

Groet,

Rowan.

En zoals ik inmiddels begrepen heb worden een paar fotootjes altijd op prijs gesteld.
Dus bij deze…:wink:

En voor “op chique…”

Welkom! Dat ‘steeds meer interesse in horloges’ zal naar alle waarschijnlijkheid snel veranderen in ‘extreem veel interesse in horloges’…:wink:

Welkom en leuke binnenkomer hoor.
Mooie horloges al.

Welkom van een leeftijdgenoot. Mooie horloges heb je.

Groet,
Jurgen

Wow welkom!

Mooie Accutron (tu), de rest vind ik ook leuk!

Welkom!

Mooie collectie heb je al. Vooral de accutron springt er uit, maar de anderen mogen er ook zeker zijn!

Welkom op dit gezellige forum.
Mooie verzameling inmiddels
M.vr.grt,
Harold

Die Accutron is gruwelijk! Welkom Rowan (ik ben ook een leeftijdsgenoot, maar op het forum ben ik soms net een kind met al dat speelgoed :slight_smile:

Welkom !
Mooie horloges alledrie!
Een kleine waarschuwing is misschien op zijn plaats…
Dat gaan er waarschijnlijk snel meer worden… :wink:

Welkom bij deze club! Top, die accutron!

welkom! vind zelf de spaceview en visodate erg leuk.

Wow, mooi die eerste 2. De wijzerset van die Trident is geweldig, zowel de seconden als de uren en de minutenwijzer. Die accutron is een geweldige klassieker.

Ben weg van de Visodate, maar die 2 anderen mogen er ook zijn!

Welkom!

Mooie collectie, en gaaf dat je de cursus gaat doen… ik ben helaas niet in staat om die cursus te volgen, en dus ben ik genoodzaakt om alles zelf uit te vinden… ook leuk… :slight_smile:

welkom bij de club Rowan. Wat een mooie collectie heb je al.

Gr Wouter

Welkom, mooie collectie heb je .

Mooie collectie hoor!(tu)

Ik vermoed dat er voor jou geen weg meer terug is;)

Veel plezier hier!

Welkom. Erg mooie Tissot!

Welkom en prachtig binnenkomend trio laat je zien (tu)

mvg

Welkom, de CW ziet er goed uit(tu)
De rest trouwens ook.

gr Ron