De trots van Wilfred Genee, maar wat is het?

Leuke tweet over het horloge van Wilfred Genee. Iemand enig idee wat dit voor merk is?

Waarschijnlijk een Hublot.

2 likes

Hublot Big Bang?

Lijkt idd op een lelijke Hublot.

1 like

Als haar boek net zo geschreven is als haar tweet, hoop ik dat de uitgeverij haar boek nog even goed heeft gelezen voor de uitgave :roll_eyes:.

Genee zal wel geĂŻnspireerd zijn door Pluisje :grinning:.

4 likes

Hublot … ugly horloges

Genee doet dat wel goed, altijd met die pols in beeld :joy: leuke gast

Irritante vent. Alles voor het geld.

4 likes

Mmmmmmmm…PLEONASME… :joy::joy::joy:

1 like

Ook zielig voor dat horloge, om met hem op 1 foto te moeten.
:kissing_heart:

1 like

De Sang Blue vind ik stiekem toch wel erg vet.

Brrr…

Vreselijke man, vreselijk horloge.

4 likes

Niet zijn gebit met kindertandjes

Als presentator is ie goed…snel, lult alles prima aan elkaar.

Zit bij VI met 3 slappe ouwehoeren aan tafel, dopje in zn oor met de regie, en tegelijk mails en nieuws door te nemen van de kijkers.

Dat doet ie verdomd goed.

4 likes

Hublot Big Bang [301.SX.1170.RX]

Zoals 99% van de mensen.

1 like

Raar ding. Lijkt op een Hublot Chronograaf, maar een zwarte kast met zilverkleurige bezel ken ik niet? Wel de Hublot fusion, maar dat is geen chrono. Ben benieuwd wie de juiste referentie kan vinden. Misschien is het wel een fake Hublot :yum: maar goed, wens hem veel plezier met zijn 15k ETA uurwerk horloge.

1 like

Gelukkig denk ik daar anders over, evenals het beeld wat betreft de mensen.

Samen met Van Nieuwkerk de beste presentator van Nederland denk ik.

By far

1 like

Dat is een flauw grapje natuurlijk, gebruik de smileys anders begrijpen de meeste mensen je grap niet.
Tenenkrommend wat deze mannen weten te presteren. Alsof ze het expres zo slecht willen doen, misschien moet dat voor de kijkers.

Ik vroeg me altijd al af waarom Wilfred dat doet in zijn programma, gekopieerd dus, wat is hij toch nep en zelfingenomen presentator maar bedankt voor deze tip!!!

1 like