'De Truffel'

Bandje gemaakt voor deze Parnis ‘gmt-hommage’. Had nog wat bijkleurend leer liggen bestemd voor een gitaarband. Horloge heet nu thuis ‘de chocoladetruffel’. Geen idee waarom😂

9 likes

Smaakt goed.

Da’s geen hommage, da’s een nepperd

7 likes

En jij dacht vanmorgen toen je opstond… Laat ik eens een mening delen die er echt toe doet🤔

16 likes

Parlex ?

Staat de letter E achter het wijzertje?

8 likes

:rofl:

Sorry, ik kots er gewoon op🤮

Repilca’s mogen hier niet, maar zo’n homage wel.

Ik had ff een zwak momentje. Enjoy your day verder.

2 likes

Ligt de grens van “hommage” op dit forum dan puur bij dat er een andere merknaam op staat? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ja

2 likes

ieder horloge krijgt de band die het verdient…

6 likes

Prachtig :ok_hand:

tenor

4 likes

Ik merk een ondertoon van jaloezie en afgunst…

1 like

:joy::joy::joy:
My First Miskoop. Die koester ik !

die veronderstelling is dan behoorlijk onjuist. wat een baggerding :slight_smile:

3 likes

Haha, always pleased to hit a nerve! Ik wilde eens kijken of een gmt wat voor mij was, en deze was zeer betaalbaar. En ik vond die metalen band niks… Het gaat mij vooral om de bijnaam. Eens kijken of 'ie ingang vindt. Wat betreft ‘homages’: ik heb net een jaren '50 Nysus maanfase met binnenin een Felsa Bidynator 693 van Ebay gekocht. Zal ‘m volgende week even’echt’ fotograferen en bij NA plaatsen. Doet ook behoorlijk zijn best om op een Rolex of Patek Philippe (eentje met zeer vergelijkbare vormgeving in 't PPmuseum gezien) uit diezelfde tijd te lijken, verguld en wel. Noemen we dat ook een homage, of is het toevallig een qua mode vergelijkbaar horloge uit dezelfde tijd?

1 like

Gewoon namaak wordt dat genoemd

2 likes

Bagger blijft Bagger.

1 like

Een drol is een drol inderdaad, maar we hoeven er niet in te gaan staan. :wink:

11 likes

Euh…dit is toch gewoon zo’n standaard chinees Gearbest hommage horloge van een paar tientjes waar YouTube vol mee staat? :thinking:

Begrijp de ophef niet zo goed! :slightly_smiling_face:

2 likes