De vakantie voorbij, weer aan de bak en ik draag

Morgen weer in het gareel met deze om:

Nou ja, dat moet wel weer kunnen :disappointed:
Wat hebben we vergaard in de vakantie om onze collega’s mee te verrassen?

20 likes

Prachtklok. :+1:

1 like

Hier nog steeds gewoon aan de bak en blijft voorlopig ook wel zo. :slight_smile:
Als schrale troost heb je iig een mooi horloge om en voordat je het weet is het alweer vakantie.

1 like

Nog gewoon aan het werk hier (‘zomervakantie’ heb ik al 30 jaar niet meer) maar tussendoor mezelf wel verwend met een aantal nieuwe klokjes…

Deze sinds een paar weken…

Deze komt als het goed is deze week binnen…

…en wie weet verander ik nog wel van gedachten @GMTplus1 :wink:

13 likes

Ik ook nog een weekje niet en draag vandaag deze…

4 likes

De eerste werkdag na de zomervakantie vind ik de meest shitty dag van het jaar. Ik overweeg om daar een bijpassende klok bij te gaan kopen. Een echte droeve klok die ik 1 keer per jaar draag en die nog net niet van ellende uit elkaar valt. Moet er nog verdere invulling aangeven. Made in Zimbabwe/Rhodesia, Vietnam of Roemenie of zoiets.

8 likes

De op één na leukste werkdag van het jaar, alleen maar mail lezen, ouwehoeren over de vakantie en net doen of je niet meer weet waar het over ging op die leukste werkdag van het jaar: de dag voor de vakantie! Dat verdient juist een leuke klok…

11 likes

Een echte Rollexx van het strand in Spanje :laughing:
en die met een vijl een beetje aanpassen aan je humeur.

Plakband erom heen om hem bij elkaar te houden…

1 like

Morgen eerste dag van mijn vakantie :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik werk week op/week af en moet nog 4 weken vakantie opnemen.
Dus nog maar 7 weken werken dit jaar :slight_smile:
September alvast 5 weken vrij :grin:
Het leven is zo slecht nog niet :+1:

10 likes

Dat is het betere ‘werk’!

1 like

Voor mij moet de vakantie nog beginnen (over een week), maar morgen gaat deze om de pols:

1 like

Ik mag morgen ook weer aan de slag. heb al eventjes in mijn agenda gekeken vanuit huis…:scream:
Altijd lastig kiezen 's ochtends, maar ik word altijd wel blij van deze (en dat kan ik morgen dus wel gebruiken…:slight_smile:)

2 likes

deze waren hier een poosje terug een hype, hoe bevalt deze nu?

1 like

Klokje: prima. Band is kwalitatief maar zozo. Ben aan het rondkijken voor een upgrade, op zich hoort de retro look er wel bij.

Ik mag nog 2 weken bikkelen. Vandaag dus de kantoor beater om, in afwachting van het strand…

2 likes