Morgen weer in het gareel met deze om:
Nou ja, dat moet wel weer kunnen

Wat hebben we vergaard in de vakantie om onze collega’s mee te verrassen?
Morgen weer in het gareel met deze om:
Prachtklok.
Hier nog steeds gewoon aan de bak en blijft voorlopig ook wel zo.
Als schrale troost heb je iig een mooi horloge om en voordat je het weet is het alweer vakantie.
Nog gewoon aan het werk hier (‘zomervakantie’ heb ik al 30 jaar niet meer) maar tussendoor mezelf wel verwend met een aantal nieuwe klokjes…
Deze sinds een paar weken…
Deze komt als het goed is deze week binnen…
…en wie weet verander ik nog wel van gedachten @GMTplus1
De eerste werkdag na de zomervakantie vind ik de meest shitty dag van het jaar. Ik overweeg om daar een bijpassende klok bij te gaan kopen. Een echte droeve klok die ik 1 keer per jaar draag en die nog net niet van ellende uit elkaar valt. Moet er nog verdere invulling aangeven. Made in Zimbabwe/Rhodesia, Vietnam of Roemenie of zoiets.
De op één na leukste werkdag van het jaar, alleen maar mail lezen, ouwehoeren over de vakantie en net doen of je niet meer weet waar het over ging op die leukste werkdag van het jaar: de dag voor de vakantie! Dat verdient juist een leuke klok…
Een echte Rollexx van het strand in Spanje
en die met een vijl een beetje aanpassen aan je humeur.
Plakband erom heen om hem bij elkaar te houden…
Morgen eerste dag van mijn vakantie
Ik werk week op/week af en moet nog 4 weken vakantie opnemen.
Dus nog maar 7 weken werken dit jaar
September alvast 5 weken vrij
Het leven is zo slecht nog niet
Dat is het betere ‘werk’!
Ik mag morgen ook weer aan de slag. heb al eventjes in mijn agenda gekeken vanuit huis…
Altijd lastig kiezen 's ochtends, maar ik word altijd wel blij van deze (en dat kan ik morgen dus wel gebruiken…)
deze waren hier een poosje terug een hype, hoe bevalt deze nu?
Klokje: prima. Band is kwalitatief maar zozo. Ben aan het rondkijken voor een upgrade, op zich hoort de retro look er wel bij.