De verzameling door de jaren heen

Leuk verslag om te lezen.

1 like

Dat is dus het lastige, ik vind veel horloges heel mooi maar heb vaak moeite met de band die weer voor een groot deel de draagervaring bepaalt. Rolex is gewoon ijzersterk op dat gebied. De band van de 3861 is ook fantastisch. De band van de Santos vind ik ook erg mooi en het moderne systeem om in te korten en wisselen is ook top. We gaan het zien.

2 likes

+1… dit ervaar ik precies zo. Die GS is op leer dus dat scheelt dan misschien :slight_smile:

1 like

Wat een mooi verslag van je horlogereis.
Wanneer ben je begonnen aan de reis?

1 like

Genoten van je verhaal, de zoektocht houdt nooit opšŸ˜‰
Voor nu een gelukkig nieuwjaar!

1 like

Oef, dat had ik geschreven kunnen hebben.

1 like

Twee keer zelfs :joy::+1:

2 likes

Ik heb dat ding zoveel likes gegeven en dan doe je hem weg :flushed:

1 like

Prachtige reis, dank voor het delen!
En idd, de GS en/of de Cartier zal een verrijking zijn.

Wat een collectie! Heel erg mooi en een beetje jaloers (niet uit afgunst maar uit bewondering).

1 like

Dank, deze reis begon in 2019. Ooit van m’n eerste marinierssalaris een mooie Seiko gekocht, welke nog steeds in bezit is maar waarvan het uurwerk kapot is, kwam ik toevallig deze vakantie achter toen ik de batterij verving zonder resultaat… Pas na m’n diensttijd gaan studeren. Toen heeft het een hele tijd stil gelegen totdat ik een paar jaar geleden een mooie mijlpaal had en vond dat het wel weer eens tijd was voor een mooi horloge. Vrouwlief adviseerde een rolex en daarna zonder al te veel kennis van zaken naar Maastricht gegaan en met een datejust thuisgekomen waarna de hele horlogegebeuren een sprong nam.

2 likes

Sorry :slight_smile:

1 like

Wat een interessant verhaal man! En prachtige horloges. Ik kan mij er alles bij voorstellen. Dankjewel voor het delen.:ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Een schitterende collectie heb je daar opgebouwd :+1:

1 like

Bedankt voor de vriendelijke woorden

1 like

Thanks!!!

1 like

Prachtige collectie en reis tot nu toe. Ben benieuwd welke bestemmingen je nog allemaal gaat aandoen. De 16234 is nog altijd in goede handen :wink: