Mooi, welke ref. is dit? Lijkt op een SBGW235 MET datum.
(automaat of handopwinder?)
(36000? 28800?)
Dank je!
Bart
Mooie foto’s. Gaaf die beweging van de seconde wijzer vastgelegd met die lange sluitertijd!
Hoi Bart. Hij lijkt echt totaal niet op de SBGW235. Behalve dat ze allebei van GS zijn.
Het is een SBGV005. Een Quartz. 
En daarna ga je 'm mss zelfs wel waarderen. Hartstikke handig als meerdere horloges laat rouleren
Thanks!
Het is geen super high res foto, maar toch nog even een closeup van de ‘scherp als een samurai zwaard’ minutenwijzer. Geïnspireerd door het verkooppraatje dat @jehebtWATgekocht ook gebruikte bij zijn SBGW031, dat als Hattori Hanzo een horloge zou hebben, dat het dan een Grand Seiko zou zijn geweest.
Goed onthouden!!!
Hierbij mijn inzending
Het ontbreken van echte scherpte komt doordat de foto’s gemaakt zijn met mijn telefoon.
The Netherlands: 12 points 
Dit is zo mooi. En wat ik nog weleens vergeet, is dat het op die foto’s roeispanen lijken zo groot. Maar dat het in werkelijkheid maar hele kleine wijzers zijn. En dan zo strak afgewerkt.
Het blijft bijzonder om te zien.

Dat is toch een sticker? Of doen ze dat niet bij alle modellen?
Ga je nou echt blijven zeuren over een sticker in elk Seiko topic?
On topic: ik vond de afwerking van de wijzers en indices van mijn Sarb al er goed, maar de Grand Seiko’s staan op dat vlak toch echt wel duidelijk op een ander niveau. Een merk dat er in de toekomst zeker wel gaat komen 
Kolere wat zijn die wijzers toch scherp. Iemand al geprobeerd z’n fruit ermee te schillen?
Zeker mooi! 
Perfectie …
De 2 uur marker die ruzie heeft met zijn indice en een datum die best wat gecentreerder mag staan maar de wijzers zijn top 
Op deze foto niet alleen de 2 uur marker, maar ook bij 1 en 3…zit er niet een bolling in het glas die vertekent?
In de oorspronkelijke foto zie je ook dat de streepjes en de indices op de 7 en 8 uur kant juist de andere kant op afwijken. Recht van boven lijnt het weer netjes uit.