Omdat ik ook niet volgers van het “Toon je Grand Seiko” topic het genoegen van de perfectie wil geven, hierbij twee foto’s van mijn Grand Seiko sbga103. Twee gezichten door ander licht en een andere hoek. Vanuit de ene hoek lijkt hij effen vlak. In ander licht zie je de sunburst. En geweldig hoe scherp die minutenwijzer op de foto van de 27e over de wijzerplaat steekt. Klik ze eens op voor groot en zoom nog eens in.
Magisch! En om @koetsjh nog maar eens te herhalen: voor mij is het de schoonheid van de perfectie.
Overigens, met alle GS adoratie topics die aan de gang zijn, neig ik steeds meer naar het vervangen van de Chronomaster voor toch weer een GS… Hoe perfect die Chronomasters overigens ook zijn.
Ik ben ter plekke overtuigt. Heeft iemand nog een paar ruggen te leen, ik ga wel in een stacaravan op het erf van mijn schoonouders wonen, en betaal je zo spoedig mogelijk terug.
Zelfs met snelle snapshots zoals deze zijn ze scherp. GS Champagne wijzerplaten zijn een feest dat je pas snapt als je dat een tijdje draagt. Zoveel variatie.
In de wijzers zit geen variatie. Die zijn altijd scherp.
Dan wel alleen met vlijmscherpe wijzers etc! Ik heb mijn foto’s in hoge resolutie geupload, maar ze vergroten deze keer niet na de eerste klik, weet iemand hoe dat moet?