De waarde van een Breitling Superocean limited

Hallo allemaal,

Al weer een tijdje niets van me laten horen hier.
Ik heb een vraag aan jullie omdat ik niet weet wat ik er mee moet.

Iemand buiten dit forum heeft interesse in mijn Breitling Superocean limited 417/2000 geheel in het blauw uitgevoerd.

Het horloge is aangeschaft in December 2015 en is goed gebruikt (niet meer in nieuwstaat) ook heeft het horloge een servicebeurt nodig desondanks dat die nog mooi op tijd loopt.

Wat is een reële prijs dat ik kan vragen?

PS mocht diegene afhaken dan zal ik het horloge waarschijnlijk hier gaan aanbieden omdat ik aan het sparen ben voor iets anders.

Vriendelijke groet Davy

1 like

Tja…. Voor de een meer als voor de ander….

Gewoon even op internet kijken wat er zo gevraagd wordt!

Dan vergelijk je leeftijd en toestand en maak je een prijs!

Verkocht binnen een uur, misschien iets te goedkoop! Na een week of twee nul reacties, waarschijnlijk te duur!

Zo…. En nu ipv ons aan het werk te zetten, lekker zelf uitzoeken😉

5 likes

Wat een klote antwoord. Reageer dan niet.

4 likes

Sorry kerel…… wat is daaraan klote?
Moet je me ff uitleggen???

Het is geen Vintage waar je expertise voor nodig hebt…. Een dertien in een dozijn Breitling!

Maar goed…. Als je een beetje sensibel bent……

4 likes

Op staal en full set gaan ze voor iets onder de 2k.
Dat dit een “limited” is doet niet zo heel veel met de prijs met dit model.
Verder maakt test of vouwsluiting op de strap ook wel 150 euro verschil.

1 like

De limited’s van Breitling gaan nergens over helaas. Neem aan dat de set compleet is? Dan is zo’n 1750,00 euro redelijk en tevens snel de max. Succes!

2 likes

Zelf denk ik dat het sarcasme is. Gezien die een plaatje eronder laat zien van een wel bekende site waar extreem gemakkelijk je idd het zelf op kan zoeken.

Chrono is altijd te duur
Kannzekker zo een paar honderd van af en al helemaal als je de verkoper via een bericht benaderd om hem op te hallen

1 like