Mooi verhaal man! geniet van je sub, jouw watch for life!
Mooi verhaal! Geen consessies, zowel bij het horloge als de keuze voor de baan.
Tof al deze leuke reacties. Doet me goed dat het maatschappelijk werk en mijn keuze zo gewaardeerd wordt. Bedankt!
Ook leuk om andermans verhalen te horen! @Trevillian.
@RBK dat is een schilderij van Jovan Sreijmac dat ik op catawiki heb gekocht. (Mocht je zelf interesse hebben).
@AlcoS: niet voor niets mijn favoriet. De brouwerij is een aanrader om te bezoeken mocht je er nog niet zijn geweest! Mooie omgeving ook daar in dâAchouffe.
Mooi horloge en mooi einde van het verhaal! Het begin over een stel natnekken die elkaar gek maken over de rug van de klant is om jeuk van te krijgen. En daar doe ik gewoon een goed ingecalculeerde aanname;)
Het is iets genuanceerder dan dat, maar ik kan zeker glimlachen om jouw opmerking omdat daar voor sommigen wel een kern van waarheid in zit.
Mooi verhaal, goede keus!
Sorry om je te verbeteren maar de brouwerij ligt in Achouffe, dus brouwerij van Achouffe, in het frans is dat dan brasserie dâAchouffe.
Maar het bier is er inderdaad lekker.
Zo leer ik ook vandaag weer bij!
Mooi verhaal en schitterend horloge!
@Max9 Gaaf verhaal en een schitterende invulling van je bonus waar je keihard voor heb moeten werken. Het geeft je Submariner een toegevoegde waarde die alleen voor jou te koop was. Moedig dat je van baan veranderd bent om totaal iets anders te gaan doen. Chapeau!
Wat tof dat je zoân switch maakt! Je hebt er ook een heel mooi horloge aan overgehouden
Bedankt voor het delen!
Mooi verhaal, mooie klok. Triomf behaald en daarna hart volgenâŚ
Mooi verhaal. En een goeie keus om je hart te volgen.
Enjoy van een collega
Als hulpverlener in de zorg bereik je iedere dag iets moois. Je hebt de sub als aandenken nu! Heel gaaf .
Heel tof verhaal! Nog een voordeel, jouw Rolex zal vast erg netjes blijven door de jaren heen. Kan me iig voorstellen dat het voor jou niet als daily geschikt is.
Mooi verhaal, ook mooi dat je je hart volgt
Klopt! Ik moet ook altijd glimlachen om de jongeren met hun nep Rolex horloges die in hun ogen uiteraard echt zijn terwijl de mijne zonder hun weten veilig thuis ligt.
Mooi verhaal en een prachtig aandenken. Alle respect! En nog genoeg jaren te gaan om beetje bij beetje nog een duur horloge bij elkaar te sparen als je wil
Mooi kijkje in je levensloop. Episch (nou ja, bijna dan ).
Je zult de pyramide van Maslov wel kennen en zo ja, dan lijkt het erop dat je goed bezig bent (en zo niet: WiKi).
Voor ons horlogegekkies is het natuurlijk ook een spiegel: een jaar geleden lag de Sub Date dus gewoon nog voor het oprapen⌠Hoe de wereld soms snel kan veranderen!
Geniet met een grote G van je horloge en van je carrière switch!
Otto
veel draagplezier