Ik vind het mooie aan onze hobby dat er met budget van € 500 tot 3500 werkelijk de wereld aan keuze is, anyway voor mij
Zo’n 95 - 98% van de horloges die het voor mij zijn liggen binnen dit budget, met een incidentele uitschieter naar boven en soms ook naar beneden
Maar in alle gevallen kwaliteit en het ‘kieteld’ me, het is een mooie hobby met veel voldoening
En als een horloge de collectie mag verlaten is het vaak met ‘gesloten beurzen’, daarom is rouleren in deze hobby geen grote aderlating
Probeer dat maar eens met andere hobby’s, en nee ik vind Crypto’s & aandelen niet vallen onder dit soort hobby’s
Ik heb recent voor de eerste keer meerdere horloges in 1 keer ingeruild (ten2two) op een ‘Holy Grale’ die ver buiten mijn normale budget viel, ook dat behoord blijkbaar tot de mogelijkheden
Al met al zal ik deze hobby nog tot in lengte van jaren daarzetten, ondanks dat ik eens in de zoveel tijd wel weer eens denk ík heb alles nou wel gehad en gezien’, dan val ik bepaalde tijd stil in mijn collectie
Maarrrr opeens komt daar dan toch weer een horloge en inzicht dat me op een nieuw pad zet op bewandelen