**DE WINNAAR IS BEKEND!** Deel 3! ‘Mooiste horloge verkiezing HF 2022!’

Ik kan me herinneren dat deze won. Welke won toen dan?

Ik weet niet meer hoe dat merk heet. Van die meneer die zelf horloges maakt. Help even iemand. Heel knap werk.

1 like

Ketelaars?

2 likes

Bingo!

2 likes

Maar een beetje behelpen vandaag met deze niet winnaar uit dezelfde familie

8 likes

Een terechte winnaar :trophy:

2 likes

Net niet winnaar…

Maar stiekem wel mooier alleen al vanwege het gegeven dat de subdials altijd goed zichtbaar zijn :grin:

.

6 likes

Fijn. Tot hoe laat kan ik hem vandaag ophalen?

Klopt de el primero was al eens de eerste. Iets met eerste automatische chronograaf… in 1969.

die andere wedlopers waren helaas te laat…

1 like

Als je het hard schreeuwt gaan mensen je vanzelf geloven. Maar tegenwoordig weet men wel beter.

Wat zeg je @koekoek?

Dat die andere hun marketingmachine niet op orde hebben?

1 like

en dat secondewijzertje :sunglasses: like the original …

1 like

Leuk dat de TS dit topic heeft geopend en de stemming ed. georganiseerd etc.
Eerlijker zou zijn een verkiezing per categorie horloge en (list) prijs categorie te doen.
Dan kan een liefhebber met een smallere beurs ook winnaar worden.
B.v. mooiste automatische duikhorloge tot € 500,- , € 1000,-, € 2000,- en zo verder. Je snapt wat ik bedoel.
Niet dat ik mijzelf geroepen voel om dit te organiseren.
Daarom nogmaals: leuk georganiseerd!

1 like

Goed punt. Echter het gaat niet om horloges die goedkoop of duur zijn. Het gaat om het mooiste horloge. En geloof het of niet in ronde 2 heb je vast gezien dat er ook goedkopere horloges zijn verkozen.

Het staat jou overigens vrij om een horloge poll te maken met uitsluitend deze goedkopere horloges. Ook dan zal er een winnaar zijn.

Maar dan niet zo een dooddoener… :nerd_face::grin:

NB. IMhumbleO ….en dat is nog het mooiste, de winnaar is een stalen horloge onder de 10k… en daarmee vele male goedkoper dan de overige kanshebbers.
Dus je verhaal gaat mijn inziens niet geheel op. :v:

NB II. Tuurlijk zijn er in de verkiezing vanwege technische beperkingen van het forum een aantal mooie horloge achter gebleven. Het zij zo.

Enkele jaren geleden is het inderdaad iets beter georganiseerd maar toen was de software en de organisatie beter bedreven in statistiek.

3 likes

Er kan er maar 1 de mooiste zijn.

Dat daar weinig horloges van 500-1000 tussen zitten is ergens logisch toch? Een peugeot is ook geen Lamborghini.

Wel leuk dat de Zenith heeft gewonnen, uiteindelijk blijven we kijken naar wat voor de stemmer het mooiste horloge is.
De Lange, Moser & Patek zijn nou typische horloges die niet voor iedereen zijn, maar wel kunst stukjes, allemaal.

Maar uiteindelijk rijden we allemaal liever een Porsche dan een échte exoot. :nerd_face:

2 likes

Jij kent de F brand nog niet. :joy:

Ferrari?

Ik heb maar 1 droom ferrari, de 599 gto. :+1:
En ja, daar zou ik eerder op stemmen dan op een Porsche.:rofl::+1:

1 like

Ik denk dat de combinatie tussen categorieën en een sterren systeem het beste/meest realistische resultaat geeft. zeer sterk gebaseerd op eigen ervaringen
Je zou bijvoorbeeld 3 van - tot prijzen kunnen hanteren en daarnaast een van 1 tot 5 sterren systeem (dat je eventueel nog kan verdelen over een aantal eigenschappen, met een gemiddeld aantal sterren als eindresultaat). Er zou dan bijvoorbeeld uit elke prijsklasse 1 winnaar kunnen komen …

1 like

Ik heb het even nageteld.
Er waren 54 horloges genomineerd.
Een (mijn) Vostok van nog geen 100 €uro is 15e geworden. Mooi toch, niet dan.

2 likes

maar dat was dan ook omdat die geel is … :slight_smile: