**DE WINNAAR IS BEKEND!** Deel 3! ‘Mooiste horloge verkiezing HF 2022!’

Het is zover. De winnaars van de verkiezing deel 2 mooiste horloge van HF 2022 is bekend.

Er zijn 2 horloges gelijk geëindigd (beide 15%) dus voor deze laatste verkiezing hebben we een top 4.

Na het weekeinde sluit ik de poll en is de overall winnaar bekend.

Wordt het de Patek Phillipe 5205G-013, of toch de A. Lange und sohne met de saxonia moonphase. Het kan ook zomaar gewoon een strijd worden tussen de Moser en Cie en de oer Zenith el primero!

We gaan het zien,

Heel veel plezier en denk goed na over je keuze!

0 stemmers

19 likes

De Zenith. Sportief, casual, alles wat ik zoek.

10 likes

Stemmen dan!

2 likes

Ja jonguh!!!

2 likes

FTFY … :wink:
Ik ben het overigens met je eens! Toch stem ik op de AL&S. Fraai!

4 likes

Maar @Brick ik heb wel wat opmerkingen over de methodiek.

De Patek uit het 3e deel van de poll is eerste en heeft 14% van totaal 182 stemmen, dus 25 of 26 stemmen. De Speedmaster Apollo uit het 1e deel van de poll is tweede en heeft 13% van totaal 214 stemmen, dus 28 stemmen. Door het opdelen in sub polls is er dus eigenlijk een foutief totaal gekomen…

6 likes

Wel ja dadelijk wordt zo’n standaard Zenith nog het mooiste horloge van het forum :scream:

Patek for the win!

9 likes

Met die door de as lopende sub dial?

7 likes

Zeg vriend. Vanaf januari 2023 mag jij hem maken. :kissing_heart:

11 likes

Het is niet anders. Ik had liever een perpetual calendar moonphase chrono gezien van Patek.

Oh wij zijn het vaak eens!

Prachtig horloge maar iedereen die deze top vind lijkt wel of die niet ziet dat de EDIT 24 uurs aanduiding niet afleesbaar is door deze gekke truc van Patek.

Vind dat ook echt niet mooi aan deze.
@Bwatched ik zei het jou ook al eerder.

1 like

Haha eerste echt leuke opmerking die je maakt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar breng je wel even je stem uit. :sunglasses:

1 like

De datum vind ik persoonlijk goed afleesbaar. Echter de 24 uurs aanduiding niet door de positie van de subdial.

Voor mij met afstand de ALS saxonia. Prachtige afwerking, heerlijke maat en mijn inziens allround genoeg om niet enkel als dress te fungeren. Begeerlijk horloge :star_struck:

4 likes

Op de Zenith gestemd. De rest is echt niet my cup of tea, zeg maar.

5 likes

Haha foutje van mij in mijn enthousiasme :see_no_evil:

Dat ik dat over het hoofd kon zien. Zat nog met de Jaeger LeCoultre van @breakie in mijn hoofd.

1 like

Lastige keuzes (en ik mis er één :sunglasses: ), want alle vier op hun eigen manier geweldig, maar van dit setje vind ik de Zenith de beste allrounder.

2 likes

Mee eens; the best of the worst :shushing_face::joy:

1 like

Sorry geen van de 4 voor mij :hushed:

2 likes

Vind ze allemaal niet echt super tof, wel mooi, maar niet prachtig🤔

4 likes

Je hoeft niet te stemmen. Maar dan is het wel een verloren stem.

Apropos Wat zou jouw keuze zijn geweest?