Hoho goeie foto. Aan deze denk ik nog vaak. Komt ooit nog terug. Zo underrated en 1000x beter dan die limited boutique e commerce meuk met kleine nuance verschillen op de dial.
Top!
Hoho goeie foto. Aan deze denk ik nog vaak. Komt ooit nog terug. Zo underrated en 1000x beter dan die limited boutique e commerce meuk met kleine nuance verschillen op de dial.
Top!
Ik denk dat ie m mist in de top 4?
Zou er zomaar in kunnen
Jawel, ik had hem begrepen. Was maar een woordspeling. Prachtige Moser trouwens, respect!
Precies ik mis hem en moet op één
Het weekend is bijna voorbij morgenmiddag sluit ik de poll!
Laatste kans om te stemmen of te wisselen!
Het heeft even geduurd, maar na 494 stemmen staat de de lange nu op 1.
Het gaat serieus nog spannend worden tussen de zenith en de lange.
Komt op 1-2 stemmetjes neer.
Hop hop stemmen jongens
Stuivertje wisselen inderdaad!
Ik laat hem nog even open.
Morgenvroeg sluit ik de poll en is de winnaar bekend!
Bijna dit topic gemist om te stemmen in de finale! Maar voor mij wordt het toch de El Primero, het design oogt gewoon prettig en je hebt altijd wat om naar te kijken.
Wel even hulde voor jou Brick. Dit moet stiekem best veel werk geweest zijn, al die polls doorscrollen en bijhouden
Ik heb nog even tactisch mijn stem aangepast
Goedemorgen HF!
De winnaar is bekend. De laatste dagen was de spanning te snijden en was het regelmatig stuivertje wisselen voor de eerste plek tussen de Zenith e-commerce edition en de A.Lange und sohne saxonia moonphase.
De titel ‘winnaar van het mooiste horloge HF 2022 verkiezing’ is gegaan naar, het zit al in de naam:
‘el primero’
Zenith El Primero e-commerce edition!
@tompj als bezitter van dit mooie horloge ook voor jou een proficiat
Dank allemaal voor jullie stem en grote dank voor alle deelnemers. Zonder jullie hadden we geen poll gehad
Terechte winnaar imo. Heerlijk veelzijdig horloge met een eigen smoel, prachtig merk en redelijk prijs👌
Wat een eer!
Ik moet zeggen, die Lange is een waar kunstwerk. Dat was een terechte winnaar geweest.
Toch zie je dat veel mensen een iets sportiever horloge kunnen waarderen denk ik. In het gezelschap van de laatste vier was de Zenith toch wel de underdog zo leek het.
Afijn, smaken verschillen en deze verkiezing moeten we niet al te serieus nemen. Hoewel natuurlijk een heel leuk initiatief @Brick!
Prachtig horloge die Zenith.
Wel bijzonder dat het een horloge is geworden waar de subdials in elkaar overlopen en de datum tussen de 4 en 5 zit.
Dingen waar je mensen wel eens over hoort klagen.
Totaal plaatje is toch het belangrijkste dan denk ik.
Ik vind het een leuke winnaar, de lange had een beetje voor de hand gelegen
Gefeliciteerd!
Volledig terecht dat deze gewonnen heeft, wat mij betreft!
Gefeliciteerd, @tompj en @Brick, leuk dat je dit georganiseerd hebt!
Hoppa, leuk en in mijn ogen terecht!
Heb ook op de ZEP gestemd, mede ook omdat dat voor mij de heilige graal is.
Wie weet ooit…
Gefeliciteerd tompj!