Mazzelaar. Ik heb nog één liggen met een ooit donker rode plaat die helaas héél erg is gaan schilferen.
Zag idd ook een andere schilferend voorbij komen. Denk dat dat bij een tigereye niet zou moeten kunnen, want niet geverfd. Zoek je een andere plaat of gaat de schilferaar eruit?
Alles wat past en niet zo schilfert
Diamaster projecten, de rode plaat schilfert en de kwarts heeft slippende wijzers.
En de Rado Diamaster uit de jaren 60.
Ik ken een dergelijke plaat voor de Diamaster niet, mis tekst. We pmen wel even!
Prachtig ontwerp, echt sixties, heerlijk massief, veel plezier er mee gewenst!
Dank!
Flink wat zwaar metaal in huis zo
Jammer dat de band aanzet zo specifiek is.
Ja, eens. Dat is wel jammer. Maar de standaard band is op zich redelijk degelijk. Vergelijk dat eens met een jubilee uit de jaren 70… bizar.
Een Certina heb ik nog niet gehad, maar af en toe zie ik een model die me best wel aanspreekt. Eigenlijk wil ik me op Omega concentreren, daar is Oris al tussengekomen. Maar het blijft een hobby en wie weet😀.
Mooie hap uit de kast, krasvrij maar erg bros.
Vallen is breken vermoed ik ja. Ga de mijne na aankomst uit Zweden van mijn Tigerplaat een beurt laten geven, plaat laten wisselen voor de Tiger eye en links van de band met locktite vast laten zetten.
Mooi project en zie zo uit naar moment dat die Tiger eye in mijn behoorlijk smetteloze Diamaster zit.
Vandaag is hij eindelijk verstuurd uit Zweden… Niet de meest snelle Zweed, deze vrolijke vriend uit Katrineholm…
Arrived…
Wow! Erg fraai