De zin van Luxe "vernieuwd"

Kom er weinig maar wilde vanavond even rondneuzen. DZVL heeft een stevige update ondergaan. Forum lijkt er niet meer te zijn en de site ziet er uit als veel andere horlogeblogs met redactionele artikelen over horloges met de bijbehorende mooie foto’s.

Volgens mij werd het forumgedeelte nauwelijks nog bezocht, wellicht is de vernieuwing daar een gevolg van.

Groeten,

Tecco

1 like

het nieuws is nog oud… heel oud!

heb niets gehoord van Geert, benieuwd wat nu de plannen zijn. De domeinnaam is mooi… :slight_smile:

1 like

krijg een beetje het Hodinkee wannabe gevoel hierbij.

1 like

Forum is er nog: http://www.dezinvanluxe.nl/forum/
Maar op sterven na dood. Een forum erbij was leuk. Maar wéér een nieuw horlogeblog hoeft voor mij niet.

1 like

Belachelijke eisen? Je bent de eerste die daarover begint!

gr, HJR

4 likes

Zie het. Hopelijk wordt het gereanimeerd. Ga daar weer eens meer posten.

Volgens mij is daar uitgebreid discussie over gevoerd ipv dat topics ‘direct werden dichtgegooid’. Wat zou jij dan als ‘juiste’ criteria zien?

gr, HJR

2 likes

da’s niet zo moeilijk , ieder willekeurig ander forum is overzichtelijker dan dit forum :frowning:

6 likes

Een waarheid als een koe :+1:

3 likes

Toch is het jammer hoe het gegaan is met DZVL. Ooit was het een levendig horlogeforum met leuke topics en een goed verkoopgedeelte. Ook waren er drukbezochte forumdiners in o.a. Amersfoort waar ik veel liefhebbers heb leren kennen. Veel members van DZVL zijn naar hier uitgeweken waaronder ikzelf. Aan de members heeft het niet gelegen, zij zijn nog steeds bezig met horloges en komen graag op een Nederlands forum.

4 likes

Niet helemaal eens. Er zaten nogal wat aparte types tussen die er mede voor gezorgd hebben dat dat forum om zeep werd geholpen.

1 like

Hier heb je die pappenheimers ook Bert… daar hadden ze alleen een te grote invloed gekregen op een of andere manier. Ik heb mijn roots ook daar, net als piet… Ook ik heb daar leuke contacten opgedaan, vond het daar vroeger veel leuker. Jammer dat de kar daar op een gegeven moment niet meer werd getrokken…

Tof waren de etentjes in Amersfoort (Dale) bij de Italiaan (RIP). Leuke initiatieven zoals de margrette tour… De zwitserland reisjes (helaas nooit mee gegaan)… en nog veel meer… zal vast iets tofs vergeten zijn… HEt was daar toch net even iets anders :slight_smile: :slight_smile:

Ik dacht eigenlijk dat ik al een account hier had, aangezien ik op het horlogeforum al sinds 2003 actief was, maar die was er blijkbaar niet meer. Vandaar even een nieuwe account aangemaakt.

Allereerst moet ik zeggen dat ik het mooi vind om te zien dat mensen van hier De Zin Van Luxe ook nog gewoon bezoeken. Het heeft een tijd stil gelegen (zowel het platform als het forum), maar daar wil ik nu verandering in brengen. Het forum is op dit moment gewoon nog aanwezig, maar hiervoor heb ik nog geen menu button gemaakt op de homepage.

Om even te reageren op Lencoth: op DZVL hebben wij sinds 2010 al een horlogeblog gehad met daarachter uiteraard het forum. Het is dus niet iets nieuws.

Mbt het verkopen op het forum: hier is in het verleden ooit voor gekozen omdat sommigen alleen op het forum kwamen om iets te verkopen. Daar stoorden sommige forumleden zich dermate aan dat dat niet meer mogelijk is.

Op dit moment ben ik nog hard bezig om het forum weer helemaal bug-free te krijgen en sta open voor ideeën (zoals dus het openstellen van het verkoop gedeelte). Daarnaast probeer ik via enkele partners interessante nieuwe content te genereren en te zorgen dat het forum van DZVL ook weer echt interessant wordt voor bezoekers. Dus met leuke discussies, maar vooral ook leuke bijeenkomsten etc.

Ik zie één ieders reactie graag tegemoet!

Groet,

Geert T.

2 likes

Ik ga hoogstwaarschijnlijk een ander forum starten, De onzin van Rotzooi. Is daar een beetje animo voor denken jullie?

10 likes

Waar kan ik me aanmelden? :smile:

Ho ho… je moet wel horloges hebben die daar passen… bronzen japanners en zo…

Ik heb deze nog liggen, telt dat niet? :smiley:

Trouwens, niks tegen mijn bronzen japanner… :angry:

Shit net al mijn bagger verkocht :disappointed:

Die Glycine ook?

Bagger zei de gek :smile: de Glycine is niet te koop, heb in dit prijssegment nog geen mooier model gevonden. Jou Mido is echter wel een runner up ! The Urban Gentry heeft er nu ook een paar leuke videos van gemaakt

1 like