De zoektocht naar wat nieuws…… kom maar door met inspiratie

Gewoon doen.

Dat ding is top, en wat ik je aan zou raden wordt het toch nooit.

Ik draag al jaren een Neomatik en beveel ze van harte aan.

2 likes

Ik vraag me af waar je die inspiratie vandaan haalt…

Oh wacht… al gevonden

Beetje foei he… zo’n verkapte verkoop.
Als @Jur het maar niet ziet…:face_with_peeking_eye::face_with_peeking_eye:

7 likes

Kleine toevoeging:

1 like

Sorry hoor maar de verkapte verkoop maak jij er nu van, ik heb ze hier openbaar niet te koop aangeboden, ik kijk wel uit. Hij vroeg om inspiratie en ik bood heb precies dat, inspiratie. Heb jij ergens op het openbare forum gezien dat ik zei “anders heb ik deze te koop voor je”?

Voorzien van het enige spacetested columnwheel chrono uurwerk ter wereld:

• titanium
  • 60 uur gangereserve
  • 20 ATM
  • 5 jaar garantie ook op WR
  • slideclasp
  • vergulde wijzers
7 likes

Mooi horloge, maar mist voor mij een beetje x-factor. Dit is best vergelijkbaar met Sinn, IWC, Damasko en al die andere merken die 7750-based chrono’s uitbrengen.

1 like
  • GMT
  • grade-5 Titanium
  • wit-gouden gmt ring
  • 20ATM
  • slideclasp
  • 5 jaar garantie

5 likes

Nog een voorstel als je niet bang bent voor: “ zo nog nooit gezien” “heel bijzonder uniek ontwerp” en “niet wat iedereen al in zijn collectie heeft” opmerkingen:
Geheel vlakke wijzerplaat, een technische uitdaging:

4 likes

X-factor van de Novonaut: spacetested uurwerk, :wink:

1 like

:zzz:

Noem me oppervlakkig, maar ik kijk naar de looks. Het uurwerk boeit me wat minder.

2 likes

Een GMT kun je toevoegen… avenger GMT of een Seamaster GMT

Zeg bewust geen Pepsi of Batman. Haal je niet met 10k en die vind ik zo saai. Heb gevoeld „iedereen“

Als dresser een Aqua Terra of zo

Denk dan heb je àlles afgedekt

1 like

Beide mooi

1 like

Sinds vorige week vrijdag kan ik je dit van harte aanraden! :wink:

Maar er is al een hoop moois voorbij gekomen dat goed aansluit op je wensen.
Met jouw geld was ik voor de ZEP gegaan. Zoals op de plaat die @Brick stuurt vind ik hem prachtig.

Ben benieuwd waar je op uitkomt. Wat kriebelt er tot nu toe het meest?

5 likes

Leuk om al die suggesties te zien! Heb best een brede smaak dus bijna alles vind ik wel mooi of heeft iets gaafs.

Lastig, lastig. Een vintage geinspireerde Tag Heuer met alleen het Heuer logo trekt me wel de laatste tijd. De ZEP Manufactuur al langer maar enig minpuntje zijn de erg witte wijzers op de witte wijzerplaat.

Heb in het verleden een Explorer en een Air King gehad en jets van de kroon kriebelt ook wel maar geen zin in een flashy ding. Een 39mm explorer was eigenlijk ook perfect, maar ook perfect saai😂 en dan denk ik voor dat geld kan je meer horloge krijgen bij andere merken.

2 likes

Erg mooie GMT van GS. Wat is de ref?

Mooie Fortis, en zit goed jn elkaar. maar krijg er gewoon niet de wow factor van…

1 like

Grand Seiko Evolution 9 SBGE285

Als je zegt, GMT & (speciale) speedmaster, zeg ik: HB-Sia

1 like

ik vind 'm anders echt serieus heel cool, maar voor dit geld zou ik gaan voor de Sinn 103 ti Diapal.

1 like

Ik zou aan een mooie duoface reverso denken. Met verschillende banden kan je die meer of minder dressy maken en dat is een horloge wat goed aanvullend bij je huidige collectie is.

2 likes