Snap ik absoluut. Doel je dan op een 36mm? Zou wel een leuke variatie zijn in je huidige collectie.
Volledige deur links maar:
Ja, dat zou van mij ook best mogen hoor.
Nee gewoon de 39mm chrono varianten.
Kwam vandaag ook deze tegen dat is ook wel een kandidaat:
Breitling 756.
765?
Typo…
Breitling is er ook in panda wijzerplaat
Andere ideetjes:
Breitling Chronomat Longitude (gmt + chrono)
Blancpain FF Chrono
Breguet type XX, XXI of XXII
IWC Timezoner Chronograph
JLC Deepsea Chronograph
Dank voor alle ideeën. Ben uiteindelijk voor de Breitling 765 gegaan. Zal volgende week wel binnen zijn. Zin in!
BAM! Ga gewoon voor een echte witte truien banger. De Explorer II vind ik iig fantastisch, een blijvertje.
Als ik zou mogen kiezen, zou ik voor de Zenith El Primero Manufacture A386 gaan.
Dit model zie ik namelijk ook niet vaak voorbij komen, en de style heeft ook wel iets hebben.
Leuk dat er gewoon suggesties worden gegeven terwijl 4 posts hierboven staat welke het geworden is.
Maar ga zo door… altijd leuk! Alleen stel ik het budget bij naar 5k/6k max aangezien de Breitling een deel heeft opgeslokt. Ik ga eerst genieten van die Breitling natuurlijk. Twee horloges tegelijk is ook wat gek.
Eisen:
- mooi op stalen band.
- time only of GMT
Huidige stand van zaken als de Breitling binnen is. De vintage Eterna was ik even vergeten😜
Wel lekker hoor die Breitling
Explorer I erbij en klaar toch dan? Of een paar centjes bij leggen en toch de GS
Veel plezier met de Breitling in ieder geval, ziet er goed uit!
top collectie!
Nu nog een keer wat kleur erbij. En als je die via mij oppikt beloof stop ik er een bezoek aan de fabriek (manufacture) bij!
Wat nou witte wijzers!
Mooi hoor. Helaas door de government een half jaar te vroeg
Heyhey, ikzelf ben gek op Breitling (maar draag een mooie Vostok die ik gekregen heb:sweat_smile:) maar als ik dan voor 'iets Anders zou gaan dan zeker zo eentje