De zomer komt er aan

De zomer is in aantocht dus is het ook weer bijna tijd voor de zomerse horloges.
Laat ze zien die zonnigheden!!
Ik trap af met het TERRASMONSTER. Dat is net zoiets als een caferacer maar dan net anders :smiley:


(beadblasted orange Monster met gele NATO van Henrik)
Groeten,
Marijn

Zomer? Nato op de Rolex 5513 maxi dail!!

hans

een lekkere zomerse klok zo’n monster, het bandje vind ik er persoonlijk totaal niet bij passen, maar als jij het mooi vind vooral doen;)

Zomer :D:D:D
Ik denk zoiets:

En iets om te zwemmen, een leuke G-shock denk ik.

@ Arie, ik heb hem normaal op een oranje NATO of een oranje rubber band.
Ik kreeg de gele NATO van Henrik binnen en die is eigenlijk voor een gele BFK.
Maar toen zat hij ineens op de monster, en ik moet zeggen ik vind het wel grappig en vooral zonnig.
:slight_smile:

Die Damasko is ook echt super zomers zeg !!

deze en vandaag ook al om de pols :

plaatje van het net.


:slight_smile:

…“mamma, die meneer heeft een banaan om zijn pols”…

Deze zullen weer meer gedragen worden.

Gaaf ding!

Hmmmmmm, lekker zomer!!!

Het weekend weer temperaturen van rond de 17 graden en veel zon :slight_smile:
Deze mag ook weer meer het etui uit:

Marijn2 Schreef:

De zomer is in aantocht dus is het ook weer bijna
tijd voor de zomerse horloges.
Laat ze zien die zonnigheden!!
Ik trap af met het TERRASMONSTER. Dat is net
zoiets als een caferacer maar dan net anders :smiley:

http://i462.photobucket.com/albums/qq348/marijn2/T
errasMonster2WEB.jpg

http://i462.photobucket.com/albums/qq348/marijn2/T
errasMonster1WEB.jpg
(beadblasted orange Monster met gele NATO van
Henrik)
Groeten,
Marijn

Er zijn 2 dingen die ik jammer vind van 't Monster:
-vind em niet bij een pak passen (ben namelijk erg gehecht geraakt aan 't klokje)
-vind de lugbreedte wat smal voor een nato/zulu. Vind het namelijk fijne banden, maar vind het mooier als de band ook wat breder is (22mm) bij zo een stoere klok.

Een paar van mijn zomer klokjes:

met dit bruine bandje




Ook weer op een bruine band. Ik weet niet waarom, maar in de zomer vind ik de bruine band er beter bij passen. In de winter gaat de zwarte erop.

P.S. Overigens kloppen de wijzerplaat van de laatste 2 helaas niet. Zulke mooie details, en dan zulke missers :frowning:

Ik heb heel wat zomerkleurtjes in de collectie. Deze heb ik vandaag om en het is toch wel één van de mooiste kleuren als het zonnetje er op schijnt.

In ieder geval deze voor deze zomer. Binnenkort komt er iets wits binnen en zoek ik nog naar blauw en geel.

Prettig weekend,
René:)-D

Vakantie horloge is gewoon mijn Monster, en in de zomer draag ik gewoon alles, ookal heb ik overdag dan ook de voorkeur voor de Monster met stalen band, en dan in de avond de andere die ik heb, maak dan niet zoveel uit vind ik.

Het is een shock, GShock die naar me onderweg is…en ongelooflijk maar waar: in de kleur die pijn aan mijn ogen gaat doen met felle zon…maar ja lijk er dan wel bruiner door :wink:

Zat al lang te koekeloeren naar toch weer een GShock maar geen al te lompe, ben zeer benieuwd hoe ie gaat staan :slight_smile: Plastic bandje vind ik weer even wennen want dat is niet mijn favo soort, maar ach!

Deze voor de zomerse dagen dagen.

Gr,

L.R.