Aangezien ik hier al een hele tijd aan het leechen (kennis en inspiratie) ben leek het me mooi om mezelf te introduceren…
Ik ben 39 jaar oud en woonachtig in het zuiden van het land, werkzaam in de finance branche en gek op auto’s, motorfietsen, hifi en horloges (je typische man dus)
Qua horloges is het vaak bij de denkbeeldige portemonnee gebleven omdat er altijd een andere prioriteit was (zie bovenstaande)
Mijn voorkeur gaat uit naar Divers En Tools, en alles wat er tegenaan schurkt. Ook vind ik horloges met een verhaal erg mooi, zo heb ik een tijdje een Universal Genève 262 ww in bezit gehad. Echter niet draagbaar en dus weer afscheid van genomen.
Op korte termijn zou ik graag een Oris 65 heritage willen hebben (lees: die komt eraan) en mijn grail is en blijft toch een Explorer.
Bedankt voor het leesplezier tot op heden en als er vragen zijn hoor ik het graag.
Welkom op HF, Robbert! Lekker bezig, met de hobby’s!
En leuk, die Tissot PRS 516. Heb er ook een gehad. Mooi model! Een Oris 65 is ook erg leuk en wie weet wat er nog meer allemaal komt! De ervaring leert dat, wanneer je een beetje actief wordt op HF, de collectie snel groeit!