Jaja, ik weet het, wéér een… Edoch, stel ik de vraag gewoon!
Morgen vertrek ik naar Zwitserland, en ondanks het feit dat ik mezelf had voorgesteld er niet te lang bij stil te staan, en simpelweg enkel de Omega mee te nemen, begint het nu zo vlak voor de vakantie opeens een stuk moeilijker te worden. Jullie zullen vast bekend zijn met het fenomeen Ik heb voor mijn gevoel twee keuzes: Alleen de Omega, of de Omega met een ander. Ik twijfel over enkel de Omega, ik heb eigenlijk sinds mijn WIS-zijn nog nooit een maand lang hetzelfde horloge gedragen, en afwisseling is ook leuk. Mijn collectie bestaat uit nog een aantal andere horloges, maar dit zijn de kandidaten (Omega SMP ontbreekt, aangezien die hoe dan ook meegaat):
Nomos Tangente Datum (Erg mooi horloge, maar niet waterbestendig, en het weer blijft onvoorspelbaar…)
En als laatste, de Christopher Ward C2 Lido (Eigenlijk de minst geliefde uit mijn collectie, geen idee waarom. Heb het horloge (quartz) erg weinig gedragen, dus misschien is Zwitserland de perfecte gelegenheid om onze relatie wat nieuw leven in te blazen?). Slechts een slechte foto van mijn telefoon, mijn excuses.
Alleen de Omega. Waarom leuren met meerdere horloges als je met de smp een alleskunner kunt dragen.
Sterker nog. Als ik jou was zou ik vermoedelijk de collectie terugbrengen naar de Omega, Nomos en je prachtige LV. Nou ja, de opbrengst van de andere horloges zou ik bij een volgende aanschaf leggen vermoed ik, een speedy of ander iconisch horloge met chrono layout. (maar dat is een ongevraagde toevoeging, dat weet ik)
Alleen de Omega. Waarom leuren met meerdere
horloges als je met de smp een alleskunner kunt
dragen.
Sterker nog. Als ik jou was zou ik vermoedelijk de
collectie terugbrengen naar de Omega, Nomos en je
prachtige LV. Nou ja, de opbrengst van de andere
horloges zou ik bij een volgende aanschaf leggen
vermoed ik, een speedy of ander iconisch horloge
met chrono layout. (maar dat is een ongevraagde
toevoeging, dat weet ik)
Dat is iets waar ik meermaals over heb nagedacht Het zijn echter voornamelijk horloges die ik bij verjaardagen heb gekregen, dus dan voelt het niet goed om ze weg te doen. De SKX007 voor mij zestiende, de CW Lido en Magrette voor mij 17e. De CW C8 gaat ooit wel weg denk ik, want met mijn recente aanschaf zal hij weinig tot geen draagtijd krijgen. Vooralsnog ga ik lekker genieten van mijn huidige collectie. De komende tijd heb ik sowieso geen geld voor horloges, dus eerst weer even lekker sparen voor horloges het veld ruimen (anders brandt het alleen maar in mijn zak :D)
…let niemand op welk klokje je op je polsen hebt zitten.
…doet tijd er niet toe.
…staat de tijd stil.
…doe je ze straks nog zeer met een horloge om.
Waar ging de topic ook al weer over… oh ja, ik nam tot nu toe altijd 1 horloge mee op vakanties. En meestal geen dure, dus zou alleen de C2 Lido meenemen om weer even van dit klokje te genieten.