Deals

Ik kan het niet goed vinden. ML vind ik zelf niet zo geweldig maar FC kan mij soms wel bekoren.
Het lijkt echter of die er niet meer zijn?

Welkom op het forum!

bij mij staat ze er wel via de app

Ah!
Ik hoopte op deze…


Die staat op uitverkocht nu

Ai jammer!

Komen regelmatig terug hoor deze aanbiedingen, zo’n 1x in de 2 maanden.

Staan in Bataviastad ook voor bijna dezelfde prijzen in wisselend aanbod.

Aftersales van iBood is trouwens om te janken.

Welkom bij de club Tim.

Wauw bizar die kortingen! Van het prijsverschil kan ik zelfs nog meer horloges kopen!

We moeten dit niet te ver verspreiden, straks is deze site overal bekend en vissen we zelf steeds achter het net.

3 likes

:wink:

2 likes

3 likes

Ik zie een soort gelijke site in het duits met de HFLE 2019 Pelikaan voor een koopje:
Of de site etc te vertrouwen is durf ik niet te zeggen.

http://www.kiddostore.de/the-hfle-2019-pellikaan-timing-flying-dutchman-gmt.html

Dat kan niet. Denk dat je helemaal niks opgestuurd krijgt.

2 likes

Voorbeeld template voor on-line shop. Dat zie je aan de prijzen al.
Vooral geen persoonlijke gegevens invullen om te bestellen. Gegevens kunnen misbruik worden. Geval van te mooi om waar te zijn.

2 likes

Vlak voor de verkiezing van de HFLE’19 hebben we, om een beeld te geven van hoe het horloge er daadwerkelijk uit zou komen te zien, een printje van het ontwerp van de wijzerplaat plus wijzers gemaakt en die in de kast geplaatst.

Prototype 0.1 zeg maar.
Dan ben je wel echt een waardeloze scammer hoor. :joy:

2 likes

Die standaard prijs :rofl::rofl::see_no_evil:

Ik zit een beetje te kijken naar die website maar weet vrij zeker dat in ieder geval een gedeelte van die advertenties automatisch gegenereerd wordt aan de hand van het scrapen van dit forum.
Serieus echt bizar .

Check dit:

Komt van dit : (dus pakt de titel en dan een willekeurige foto)

Nog een voorbeeld :

en

Maar horlogeforum is niet de enige plek waar gescraped wordt voorbeeld :

Komt van
https://nl.hardware.info/nieuws/51041/lg-onthult-eerste-horloges-met-android-wear-20

Overigens hebben ze niet eens de moeite genomen om de foto’s zelf te hosten, maar gebruiken gewoon direct HF

Vrij bizar (en natuurlijk hartstikke illegaal)

In ieder geval misschien goed om te weten dat dit gebeurt @Jur

2 likes

Wauw, dat is bizar inderdaad. En bijdehand ook.

1 like

En die arme muziekschool helemaal in de war maar boze telefoontjes beantwoorden :grin:

1 like

Beste @Qwaxxie we hebben al een topic waarin je dit kwijt kon;

Op naar je voorstel topic met plaatjes want datwe vinden we vaak toch wel heel leuk hier :sweat_smile: