Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Haha ja toevallig zat ik daar ook al naar te kijken. Even serieus, 20 pond voor shipping.
Mooie aanbieding @Tijner. :joy:

Ik hield op met lezen bij -52%…

1 like

Als jij dan alle orders verzameld en ze met een postzegel erop verder distribueer draag ik je voor als lid-van-de-maand. :grin:

4 likes

Zou zomaar dezelfde onderneming kunnen zijn…

Ook 20 pond verzendkosten onder de €100

1 like

Is dezelfde.

1 like

Dank voor je opmerking, anders was het besteld :sweat_smile:

2 likes
3 likes

Dit is toch geen echte aanbieding, gewoon een fantasie van/voor prijs. Afzichtelijk ding ook zeg. :scream:

1 like

Komt omdat je direct je invoerrechten en btw betaald in de verzendkosten.

Als je nu even op de website van Reign had gekeken dan zie je dat ze daar USD 1000 kosten. Of het je smaak is, is wat anders maar een aanbieding is het zeker!

Dat is de hele verkooptruc op hun eigen website zetten ze een onzin prijs neer om het daarna via andere kanalen voor een zogenaamde super prijs te verkopen.
Als je dat niet snapt heb je nog het een en ander te leren over marketing :scream:

6 likes

Is geen aanbieding. Dikke troep uit de portfolio van Watch2Day. Chinese klokjes met een fictief hoge adviesprijs die altijd voor 1/5 van de prijs te krijgen zijn.

4 likes

Oké dan :+1:

1 like

Dat is het voordeel van HF, altijd wel iemand die ergens meer van weet. Ik had mij er niet zo in verdiept.
Ik heb hem niet gekocht trouwens :wink:

4 likes

Ik kwam toevallig tegen dat er op de V&D site (?) een aantal hele royale kortingen zijn op Longines horloges. Bijvoorbeeld deze:

https://www.vd.nl/heren/horloges-en-sieraden/horloges/polshorloge-heren-longines-heritage-avigation-big-eye-l28164532/ch-shop900-12690.html?dwvar_ch-shop900-12690_color=Meerkleurig#q=Longines&start=3&sz=24

Voor wie toevallig voor een Longines in de markt is…

3 likes

Iemand de VHP in zwart gekocht via de V&D aanbieding? Voorraad 1, twee tellen nadenken en niet meer op voorraad…

https://www.vd.nl/heren/horloges-en-sieraden/horloges/polshorloge-heren-longines-conquest-v.h.p.-l37164566/ch-shop900-12613.html?channable=00d4ba6974656d5f67726f75705f69640063682d73686f703930302d3132363132d2&utm_campaign=Google+shopping&utm_content=&utm_source=Channable&utm_medium=Organic&utm_term=&gclid=Cj0KCQiA-OeBBhDiARIsADyBcE7Eo2rdZ8Mg2gzJgQxrkxv0rYQrW9VLqt_5qAi7l24ttbfFaa9mCFwaAi4DEALw_wcB

Bij mij is de VHP gewoon nog beschikbaar bij V&D via Google, zou een fout kunnen zijn op de site van V&D (of juist fout via google).

Wel vreemd trouwens dat het zonder garantiebewijs geleverd wordt?

1 like

Yep! Is laatst al even besproken! :slight_smile:

3 likes

Geld aan het vrijmaken voor de Salthora Meta X? :joy:

1 like