Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Ik kwam toevallig tegen dat er op de V&D site (?) een aantal hele royale kortingen zijn op Longines horloges. Bijvoorbeeld deze:

https://www.vd.nl/heren/horloges-en-sieraden/horloges/polshorloge-heren-longines-heritage-avigation-big-eye-l28164532/ch-shop900-12690.html?dwvar_ch-shop900-12690_color=Meerkleurig#q=Longines&start=3&sz=24

Voor wie toevallig voor een Longines in de markt is…

3 likes

Iemand de VHP in zwart gekocht via de V&D aanbieding? Voorraad 1, twee tellen nadenken en niet meer op voorraad…

https://www.vd.nl/heren/horloges-en-sieraden/horloges/polshorloge-heren-longines-conquest-v.h.p.-l37164566/ch-shop900-12613.html?channable=00d4ba6974656d5f67726f75705f69640063682d73686f703930302d3132363132d2&utm_campaign=Google+shopping&utm_content=&utm_source=Channable&utm_medium=Organic&utm_term=&gclid=Cj0KCQiA-OeBBhDiARIsADyBcE7Eo2rdZ8Mg2gzJgQxrkxv0rYQrW9VLqt_5qAi7l24ttbfFaa9mCFwaAi4DEALw_wcB

Bij mij is de VHP gewoon nog beschikbaar bij V&D via Google, zou een fout kunnen zijn op de site van V&D (of juist fout via google).

Wel vreemd trouwens dat het zonder garantiebewijs geleverd wordt?

1 like

Yep! Is laatst al even besproken! :slight_smile:

3 likes

Geld aan het vrijmaken voor de Salthora Meta X? :joy:

1 like

Hahaha. Exact. Als ik die verkoop koop ik er een Meta X voor terug.

Bevalt de jouwe?

Hahaha dacht ik al.
Ja ik ben er heel blij mee. Die gaat ook niet meer weg.
Ik heb overigens vanmorgen in Oudewater voor het raam van een juwelier staan kwijlen bij een paar speciale edities van o.a. de Hora en Caerus. De hele etalage stond vol. Prachtige dingen.

1 like

Nog die Salthora Meta X en een Lunascope en dan denk ik dat ik Meistersinger wel even compleet heb :slightly_smiling_face:
Idd prachtige horloges :rofl:

2 likes

Idem hier. Was ook aant overwegen. Zonder garantie was wel een afknapper.

1 like

(Dames model)

Drie toppers van Oris voor hele mooie bedragen!

6 likes

Let wel op dat die Aquis de dames versie in 36,5 mm is!

1 like

Aii scherp. Daar had ik niet op gelet.:sweat_smile:

1 like

En als laatste een Oris 65 divers. Betreft wel de 42mm uitvoering.

2 likes

Ook deze:

Ik vermoed echter niet meer tegen deze prijs :thinking:

1 like

Je kan hem laten verzenden vanuit het filiaal in Amsterdam. Er is nog een op voorraad.

1 like

Sowieso vind ik het dwaas om producten die niet in voorraad zijn, op de website te tonen. Zo kun je miljarden producten opnemen…

1 like

Oh… daarmee haal je mijn verhaal onderuit :joy:. Op positieve wijze welteverstaan.

1 like

Jammer van het formaat.
:rage:

Oef een Pointer Date staat op mijn wishlist😃
Maar al uitverkocht zie ik…

Welke uitvoering is er nog anders dan 42?

Edit: ok 40 dus wat duidelijk voorkeur heeft.