Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Hallo allen,

Ik zat te zoeken naar de online aanbieding topic maar deze bleek dus automatisch te zijn gesloten na 5k berichten.

Bij deze de voortzetting van Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

P.S Moderators indien dit niet is toegestaan sluit en verwijder topic maar.
En als er al een deel twee is dan mag deze uiteraard ook verwijderd worden

6 likes

Kwam zonet deze 16014 tegen op chrono… moet je die stardust dial eens zien seg :drooling_face: Lijkt me vandaag de dag een eerlijke prijs voor een redelijk scherp exemplaar met zulk een prachtige dial erin. Bovendien aangeboden door een integere handelaar. Perfect kerstgeschenk?!

9 likes

Even vraagje van huishoudelijke aard:
Dit is toch inmiddels deel III…?
Deel I stopte namelijk in nov. '19 (nog terug te vinden) en deel II (spoorloos) is deze maand geëindigd.
Heb 't maar aangepast…

1 like

Misschien kan @Jur wat duidelijkheid verschaffen aangaande het spoorloze topic en / of dat er dingen spelen waardoor deze verwijderd is. Dank :pray:

3 likes

Ik vond dit een hele aardige aanbieding bij iBood van de Quartz Chrono versie van de Maurice Lacroix Aikon. Heb zelf reeds mijn slag geslagen, maar er zijn zo te zien meerdere beschikbaar.

https://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/71171/375360/maurice-lacroix-aikon-horloge.html

2 likes

Ik heb mijn Junghans hier gekocht. Ze hebben er nog meer met leuke korting.

https://www.juwelier-marijnissen.nl/portfolio/aanbieding-guess-horloges/junghans-aanbiedingen/

Hier dien je een code in te voeren voor toegang…

Ah eerste link werkt nu hier ook niet meer. De Frederique constant wel

Voor degene die nog bandjes op de agenda hebben staan: deze zat bij het bandje wat ik zojuist heb ontvangen.

Aevig heeft een aanbieding.

December 1st through December 20th
20% off any Huldra or Thor watch.

20 days of 20%

Huldra

€650,00 €520,00 inc. VAT

Thor

€535,00 €428,00 inc. VAT

1 like

Volgens mij best een prima prijs en snel geleverd.

https://www.bol.com/nl/p/casio-g-shock-gw-m5610-1er-g-shock-heren-horloge-39-mm/9200000028586482/?Referrer=ADVNLGOO002038A-2NPNL672LDFFQ-453203984766&gclid=Cj0KCQiAk53-BRD0ARIsAJuNhpsDMC_5eGbtBpuz00vjoH3abTnQprjlNbSjr1nycAHRnQlbA7ZdbpYaArDaEALw_wcB

Dit is echt een goede prijs voor een SKX/Turtle killer:

Mocht je van het merk Roamer houden…Zalando Lounge biedt ze nu aan met flinke kortingen

2 likes

Mocht je opzoek zijn naar een Glycine Combat Sub. Kijk dan eens op Ashford. Ze staan daar nu te koop voor 300$, je krijgt ook nog 10% korting en de koers is erg gunstig. Reken wel op BTW en wat handelingskosten maar dan kom ik uit op een bedrag van rond de €280,-. Toch een erg leuke prijs voor een mooie duiker.

4 likes

Scherpe prijsđź‘Ť

1 like

Denk dat we te vaak geklikt hebben want de prijs is ondertussen alweer 25 euro omhoog.

e.e.a. aan geinige lightning deals bij amazon.de

1 like

80 euro lijkt mij geen slechte prijs:

80 euro lijkt mij geen slechte prijs:

Bij Amazon.nl paar euro duurder, maar geen verzendkosten. En nieuw…

2 likes

10x de grijze bak niet buiten zetten :upside_down_face: