Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Hoi allen,

Wij zullen allen wel eens online een leuke scherpe interessante aanbieding tegenkomen.

In dit topic kan je die kwijt. Echter SPAM tbv eigen reclame is niet toegestaan !

Ik trap af met een Deep Blue Juggernaut IV ( Sellita SW200 = +/- ETA2824 ) @ € 289,95

Zie aub ; https://watch2day.nl/deal/22291/deep-blue-swiss-made-juggernaut-iv-automatics

Groet,
Roger

P.S Moderators indien dit niet is toegestaan sluit en verwijder topic maar.
En leden laten we het een net en schoon topic houden.

2 likes

Hoi Roger,

Had hem ook gezien maar iets klopt er niet aan.
Andere foto zit er een oranje seconden wijzer op.

1 like

1 like

Een dergelijk topic bestaat toch al?

1 like

Er bestaan genoeg watch2day topics haha.

Indien JA en nog actief dan deze schrotten en evt. samenvoegen…mea culpa…semper fi :wink:

Inderdaad

2 likes

Ik mis de leuke aanbieding?

2 likes

Ja dan kan diegene die ik heb geopend wel DICHT :wink:

Nog even door over het huidige klokkie, de Deep Blue Juggernaut IV met Sellita SW200

Is de aanbieding echt een aanbieding of zijn er meer klokjes in deze categorie met een soortgelijke movement? Kon namelijk via google alleen invicta vinden in deze categorie.

Zit nog een beetje te dubben wel of niet over deze aanbieding… :sweat_smile:

Het lijkt me wel een leuke aanbieding. Deep Blue is altijd goed.

Prima horloge, prima uurwerk. Oris gebruikt het ook, maar dan ben je het viervoudige kwijt…

1 like

Een uurwerk is niet de enige kostenpost bij het maken van een horloge natuurlijk maar neemt niet weg dat je nu redelijk veel krijgt voor je geld.
@Generation
Of het een ‘echte’ aanbieding is ligt aan hoe je het bekijkt. Je krijgt voor de prijs nu een goed horloge. Wel is het zo dat deepblue vrij frequent op aanbiedingen sites te vinden is waardoor de waarde van de listprice wat minder vast staat vind ik.

Seiko SUN015P1 ( Kinetic GMT ) @ 199,50 GBP via Amazone Prime ( UK ) = +/- € 233,-- incl. gratis verzenden.

Saffier, Ceramic vaste bezel, Solid endlinks, Glazen bodem.

Dit ; https://www.amazon.co.uk/Seiko-Automatic-Analogue-Stainless-SUN015P1/dp/B00ESH4KT8

3 likes

Oei die is wel heel mooi, daar gaat me spaarplan :slight_smile:
Thx voor de link.

1 like

Door een tip op een internationaal forum kwam ik terecht bij deze site. Massdrop.com.
Je moet wel effe een account aanmaken maar dan kun je het aanbod bekijken.
Hebben bv. de Glycine Double Twelve in 3 versies in de aanbieding voor USD 499.99.

Heb er zelf nog geen ervaring mee, maar misschien de “Hebberigen” onder ons wel.:wink:

Op jouw aanraden mij even aangemeld op Massdrop.com. Zitten toch best leuke klokjes tussen als ik de oude deals bekijk. Wat zijn de ervaringen op deze fora met Massdrop?

Een horloge die om 22 uur al begint met van datum verspringen is voor mij echt een no go!

Huh…Hoe bedoel je dat ?

De foto van de Seiko

3 likes