HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Sekte

7 likes

Helmond was het toch? Welke horloges wil je graag zien? Zal ik gewoon de hele watch-roll in de auto gooien?

Ik hou niet van witlof of van kleine kinderen aan tafel terwijl ik aan het peuzelen ben. Bvd.

5 likes

Geldt dit ook alleen voor de eerste 300 aanmeldingen die 30 piek betalen of is iedereen welkom? #justasking

8 likes

Pb sent :nerd_face:

3 likes

:kissing_heart:

1 like

Beetje off topic he? Dat hoort gewoon hier thuis:

:wink:

5 likes

Ik ben erbij!

4 likes

Uhm… geen foto van de vrouw in kwestie, dus geen idee of het een leuke aanbieding is. Niet negatief bedoeld, gewoon neutraal.

1 like

Je bedoelt alle 300 tegelijk? :flushed:

1 like

9 likes

:joy::joy::ok_hand:

Mooi

1 like

Dat willen we toch niet? Ken wel iemand bij een dubieuze site maar dat is Geen Stijl :scream:
Moeten we maar niet doen.

3 likes

Nee. We houden dit lekker ons feestje.
Al genoeg leden hebben aangegeven niet te wachten op extra publiciteit.

Als mensen het heel belangrijk vinden dan kunnen we altijd nog vragen aan het doel of ze ons een keer een update willen geven wat voor moois ze hebben kunnen doen met onze donatie. Maar ook dat hoeft persoonlijk van mij niet.

21 likes

Is voor de meeste toetsenridders al een probleem :innocent:

3 likes

Hahahaha. Lekker bezig Jur :joy::joy::joy:

1 like

Meer woorden behoeft het niet. :+1:
Jouw feestje, met jouw regels :wink:

1 like

Dat waardeer ik! Maar ik zie het echt als óns feestje.
Wel als maker van de strip heb ik ergens een grens getrokken omtrent het product. Ik wilde per se geen reclame in de strip.

Natuurlijk vind ik het wel extra spannend. Ik voel een grote verantwoordelijkheid voor het resultaat. Nog maar 2 nachtjes slapen en als het goed is zijn ze er dan.

Polletje…

  • Zodra ik de strip heb al iets tonen
  • Nee hou het een verrassing tot ze verstuurd zijn

0 stemmers

8 likes

Ik voel een korte strip aankomen :joy::joy::joy:

5 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes::astonished::thinking:

1 like