HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Op de een of andere manier is dit helemaal langs mij heen gegaan… Ik lees ook ergens dat deelname niet meer mogelijk is (uitverkocht?), of zijn er nog mogelijkheden? Ik had graag alsnog meegedaan.

2 likes

Dat is idd knap :laughing:
Er is idd een wachtlijst, maar er is wel degelijk een kans dat je alsnog dan een strip kan krijgen.
Nadat volgende week de strips zijn verstuurd en wij de bevestiging hebben dat iedereen hem heeft ontvangen zullen we de reserve exemplaren versturen.

11 likes

Hier ben ik me terdegen bewust van. Op vakantie op cuba had ik een scharrel uit Canada. Die me geen Coen durfte te noemen. In het openbaar Oh, Coon was een soort guilty pleasure

De rest van de Canadezen in het hotel noemde me ook geen Coen, het was thuis reden voor ontslag op staande voet als je dat zegt. Ze noemde me bij m’n bijnaam. Oboema

edit: Lees net pas de discussie na de anekdote van @Schoen
Ik vind het prima als mensen me Coen noemen.

2 likes

Heeft het aantal mensen met een houtkachel nog invloed?

12 likes

Ja. tot nu toe 1 iemand die we hierdoor blij kunnen gaan maken.
Er is nog iemand die een substantieel hoger bedrag heeft gestort en niet zoveel met de strip heeft. Die heeft gevraagd of hij ipv de strip een originele Jurk mag. Dat ga ik bij uitzondering doen (kom al om in het werk). Dus ook die strip gaat naar de reservelijst.

16 likes

afbeelding

6 likes

Nou als die wachtlijst niet al te lang is, mag je me er wel opzetten!

1 like

Geef me tzt maar een gil, stuur ik hem naar je op. Ik voorzie dat ik hem een keer doorlees en vervolgens in de kast laat wegkwijnen.

2 likes

Stuur em dan terug naar de makers, kunnen ze em nogmaals voor het goede doel vermarkten :innocent:
Zet gewoon: Retour Afzender op die envelop… win-win :rofl:

3 likes

Graag on topic blijven hier!! :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Wanneer wordt mijn gewonnen horloge van de verloting opgestuurd? Kan ik er rekening mee houden met mijn outfit voor kerst!

7 likes

je zit zelfs in de strip!!!
Kun je later vertellen dat je een stripheld bent… “echt niet” “jawel, zie hier…”

9 likes

Weet ik, vandaar dat ik het ook leuk vind om hem te ontvangen :grin:

2 likes

@Jurk even iets anders, ons pas overleden lid @watchagain staat ook op de lijst voor de strip. Doe je nog iets speciaals met zijn exemplaar ter herinnering/ere aan hem als herinnering voor zijn familie vooraleer het verzonden wordt?

6 likes

Holy shieet, kan nu al niet wachten op volgend jaar :star_struck: :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Daar hebben @Schoen en ik al over nagedacht.
Ik moet nog via @SuperC afkaarten

17 likes

Jokes on you, ik was dat al.

stripheld gif

3 likes

Heb je ook een strip gekocht @Chro_No?

7 likes

Waarom begin je over de strip in een discussie over racisme?

Edit: o, wacht. Dit topic gaat over de strip. Ik denk dat ik het begrijp.

14 likes

Dat houdt hij net als zijn profiel verborgen… :wink: