Koopje voor een perpetual

Hey allemaal,

Ik kreeg deze aanbieding onder ogen van Jona.

Lijkt me op zich een goede deal voor een horloge met perpetual calendar.
Op chrono zie ik ze niet goedkoper dan €3980 in staal. En daarna gaat het al snel omhoog in prijs.

Is deze zo “goedkoop” doordat het rosé goud is?
Gevalletje vraag en aanbod, ze moeten er vanaf.
Of zitten er bij Joma andere addertjes onder het gras?

Evengoed voor de liefhebbers van rosé goud een mooie deal lijkt me.

Vincent

1 like

Op zich geen idiote prijs. Maar ook weer niet het koopje van het jaar, vind ik. Ben zelf geen fan van moonphase horloges. Vind ze, en ook deze, vaak vrij oubollig. Daarnaast kun je voor dit bedrag heel wat andere leuke horloges kopen. Maar goed, vooral kopen natuurlijk, als jij 'm leuk vindt!
Oh ja, één ding nog, hier zal ongetwijfeld nog iemand wat over roepen: FC schrijft af als een malle. Zelf vind ik dit nooit zo’n probleem, omdat ik een horloge koop om te dragen en wat langer te houden en daarnaast vind dat een hobby best een beetje geld mag kosten.

5 likes

Bijna vier ruggen voor een Frederique Constant, nee danku.

1 like

Komt hier niet 25% aan belasting en inklaring bij?

1 like

In USD, levering vanuit de EU of anders 25% BTW en handling erbij rekenen

let op, volgens mij maak je geen gebruik van fabrieksgarantie bij een aankoop via joma maar hun eigen garantie.

3 likes

Ja

Drie keer niks aanbieding dus…

Hij zal er irl vast beter uitzien want wat een rukplaatje is dit zeg, lijkt wel van oude melkpakken uit een 3d printer dit.

Maar zoals gezegd ga je hier nog invoer op moeten aftikken waarschijnlijk. En als jij deze graag wilt hebben en de prijs je aanstaat zou ik het gewoon doen.

1 like

Ja ik ga hem ook niet kopen.
Zit momenteel meer in de markt voor een Tudor BB58
Of iets uit de Longines Master Collection.

Maar goed ik dacht misschien zijn er andere gegadigden.

:see_no_evil:

Dan kun je het volgende keer kwijt in het volgende topic:

1 like

Prima

1 like

Er staat een FC perpetual in Frankrijk op C24, voor 4500,- Mooier ook nog dan deze. Geen geld voor een perpetual.

Nee, want het is geen “leuke” aanbieding :slight_smile: