Zojuist geleverd! Heel erg blij mee.
Welkom, Patrick en nog veel plezier op ons mooie forum. Mooie Seiko heb je gekocht.
Gefeliciteerd! Leuke Seiko! Nou nog een mooie chrono, van Yema, bijvoorbeeld. Vind deze ook erg goed gelukt. 39mm (past goed om jouw pols, zo te zien) en Seiko Mecaquartz, voor nog geen 400 Eurootjes!
Wauw, dit vind ik echt een mooie. Die heb ik dan net weer even gemist. Maar gaat op de lijst!
Hebben jullie nog tips voor horloges zoals de Dan Henry 1964 Gran Turismo of de Tissot Traditional Chrongraph
Denk dat zo een type mijn volgende aankoop gaat worden.
Mooi Patrick, dit is een goed begin
Koop niets overhaast en kijk rustig rond dat is het leukste, en hou het financieel verantwoord
Geen zorgen, dit model rolt net de fabriek uit bij Seiko.
Je krijgt nog kansen genoeg dus
Als je nog geen GMT in je collectie hebt is dit er gelijk één binnen jouw budget!
Je hebt hem in 3 varianten:
SSK001, SSK003 & SSK005
Welkom,
Er is keuze genoeg en een horloge van goede kwaliteit wat mooi is hoeft niet duur te zijn. Soms lijkt dat anders als je hier aan komt waaien op het forum maar het gros is normale horloges.
Ik heb geen tips zo direct, hangt van je smaak af en vooral welke maat je zoekt.
Hele mooie lijn! Maar zou je dan en en doen? Of is het ook gewoonlijk dat je dan bijvoorbeeld de Seiko die ik vandaag kocht weer verkoopt en dan zo een gmt neemt? Hoe groot zijn die stappen? Sorry voor de vele vragen
Hoi Patrick en welkom op dit forum.
Met de Seiko heb je een mooie en goede start gemaakt met de op-/uitbouw van een (nieuwe) collectie.
Hierboven zijn een aantal goede adviezen gegeven:
Stuk voor stuk goede adviezen, maar vooral
Doe dat terwijl jij geniet van de Seiko en die ook daadwerkelijk ervaart. Wat zijn de pluspunten en wat er van ervaar je als minder prettig.
Vervolgens neem jij dat mee bij een volgende aankoop.
Die horloges liggen volgende week ook nog wel in de winkel hoor.
Voor wat betreft merken binnen het budget, is er best nog wel wat. Citizen en Seiko zijn al veelvuldig genoemd. Victorinox en Swiss Military Hanowa wil ik daar wel aan toevoegen, al is het maar voor het oriënteren.
Daarnaast is er nog het volgende topic:
Daar worden af en toe wel leuke aanbiedingen van winkeliers gedeeld, waar je nog wel eens tegen een aardig koopje aan kan lopen! Zeker als je wat breder georiënteerd bent, leuk om te volgen.
Wie weet komt er wel weer eens een mooie Tissot of Hamilton voorbij die anders net buiten budget viel.
Ik wens jou een mooie reis binnen de wondere wereld van horloges!
Welkom op HF Patrick en veel plezier hier gewenst. Een tip van mij is om ook naar vintage horloges te kijken, voor jouw budget zou je zomaar een leuke Omega handwinder kunnen vinden.
Wat een goede tips Dave! Dank hiervoor.
Ook de link die je stuurt is top.
Zit er helemaal in en als liefhebber is dit forum wel echt een feestje.
Loop ook eens gewoon een winkel binnen en laat jouw interesse blijken. Stel wat vragen en laat jou informeren. Pas een horloge en ervaar iets.
Dat kan en mag ook zonder te kopen. Je bent een potentiële klant. In de schoenenwinkel koop je ook niet ieder paar dat je past. Dat kun je gerust met een horloge ook doen, ook al voelt dat in eerste instantie onwennig.
Dank na afloop vriendelijk voor de service en zeg dat je de informatie laat bezinken en gaat overdenken. Laat desnoods, voor jouw eigen bescherming, de pinpas thuis
Die had je ritueel moeten vernietigen.
Niet door moeten schuiven…
On topic: zondag a.s. Rikketik. Ga kijken, koop (nog) niks. Verdiep je en zie wat je leuk genoeg zou vinden om geld aan te besteden.
Kwantiteit is voor mij minder belangrijk dan kwaliteit. Als je vier weinig zeggende horloges van 250 euro koopt, ben je ook die 1000 euro kwijt die je niet wilt uitgeven.
Mijn tip: niet te snel kopen.
Kijk hier eens
Maar zoals vaker is gezegd, koop ze niet allemaal. Spaar en koop iets bijzonders, maar wel pas als je weet wat je smaak / interesse is.
Hallo allemaal,
Zojuist ben ik het volgende horloge tegengekomen. Er zijn mogelijkheden om voor €500 een deal te sluiten.
Alvorens ik verder ga, zouden jullie je mening kunnen geven?
Alvast bedankt!