Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Zo zag ik het zelf ook eerlijk gezegd op de ene Seiko na. Maar dacht misschien zijn er toch positieve geluiden over zoiets. Niets voor mij iig.

Dat tweede ja :wink: komen sowieso BTW en inklaringskosten bij en wellicht nog een heel klein percentage invoerrechten. Dus reken maar op een dikke 25% extra.

Longines Heritage Avigation Big Eye L28164532 voor €1750

https://www.vd.nl/heren/horloges-en-sieraden/horloges/polshorloge-heren-longines-heritage-avigation-big-eye-l28164532/ch-shop900-12691.html?channable=00d4ba6974656d5f67726f75705f69640063682d73686f703930302d3132363930d4

2 likes

Is V&D niet failliet of heb ik onder een steen geleefd?

Klopt en Videoland ook :wink:

Pas op voor deze. Grijze markt.
Dit is een bedrijf dat verkoopt zonder garantiecertificaat! Ik heb ook overwegen om hem hier te kopen, zie mijn post eerder. Dezelfde aanbieder zat op bol. Maar als dit bedrijf de crisis niet overleeft is je garantie die zij aanbieden dus ook weg.

Mijn eerdere post vind je hier

1 like

Beetje off topic, maar als de verkoper failliet gaat moet volgens mij de fabrikant/importeur voor de wettelijke garantie zorgen. Natuurlijk is zo’n kwestie wel een stuk vlotter te regelen als je hem bij een ad hebt aangeschaft.

Het Forum heeft niet de grootste fanbase voor ML maar ik vind het best een mooi merk en -40% is een mooie aanbieding voor deze…

6 likes

SPB155j1 Baby Alpinist bij Olfert met code “blackweek”, die is als gebruikt duurder te vinden soms…

6 likes

Alleen die Metris is de moeite waard…

:face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Fraai horloge, tegen redelijke korting

“Frederique Constant-FC-718GRWM4H6-CLASSIC WORLDTIMER MANUFACTURE-Groen - Brunott Juwelier” https://www.brunott.nl/nl/frederique-constant-fc-718grwm4h6-classic-worldtim.html

1 like

Weet niet of deze al ergens geplaatst is maar Yema heeft de 15 procent korting verlengd tot 2 maart. Je krijgt er ook een watchpouch en bandje bij voor zover ik kan zien.

3 likes

De Meistersinger Salthora is een mooie aanbieding, maar staat voor 1200 op Chrono, ook uit Duitsland. (Geen doos en papieren)
Een zwarte Salthora heb ik te koop. Ongedragen. Ook 1200. (Wel doos en papieren)

2 likes

Ik vind de band juist heel mooi en uitstekend passen bij dit horloge.
Het geblokte van de band vind je ook op de dail

1 like

Hij lonkt nog steeds en wellicht dat hij er in de toekomst nog een keertje komt. Ik heb nu echter sinds begin deze week een MM300 in bestelling staan (grail) dus ik sla deze even over :wink:.

1 like

Ze hebben heel het jaar door een 10 of 15% kortingsactie via de website. Ik ga toevallig ook iets bestellen daar. Ik hang al 2 jaar boven de koop knop dus het wordt hoogste tijd. :rofl:

3 likes

Ah dat wist ik niet :+1:t2:
Goeie keuze, heb zelf sinds een paar dagen de flygraf. Erg blij mee!

13 likes

Ziet er keurig uit idd. :ok_hand:t3:

1 like

Paar leuke Zenith El Primero modellen afgeprijsd bij S&C

2 likes