Beste leden,
Ik kan een nieuw en origineel horloge kopen in een winkel. Door Corona is dat momenteel online. Het horloge wordt verkocht in de originele verpakking met instructieboekje maar zonder garantiecertificaat.
Is dit een dealbreaker?
Beste leden,
Ik kan een nieuw en origineel horloge kopen in een winkel. Door Corona is dat momenteel online. Het horloge wordt verkocht in de originele verpakking met instructieboekje maar zonder garantiecertificaat.
Is dit een dealbreaker?
Welk merk hebben wij het over?
Als je goeie korting krijgt en garantie van de winkel zie ik het probleem niet.
Ligt eraan, hoe oud of jong is het horloge? Ik vind het persoonlijk altijd apart als binnen 5 a 10 jaar de papieren weg zijn. Over wat voor iets gaat het?
Dit dus, gvd Lucas sneller dan het licht hier.
Het is een nieuw horloge, een Longines. Ze leveren er gewoon geen garantiecertificaat bij maar geven zelf wel 2 jaar garantie.
Edit door slecht lezen. De garantiekaart ontbreekt? Dat zou wel erg raar zijn bij een nieuw horloge.
Wat is dat voor iets raars?
Wat is het argument
Volgens mij geeft Jomashop op veel merken alleen een eigen garantie. Het is ook een grijze dealer.
vermeld:
** Guaranteed Authenticity & Warranty*
All products sold on Jomashop.com are guaranteed to be authentic. Our goal is to provide the best service with the best possible pricing. Since Jomashop.com does not follow manufacturers suggested retail prices (MSRP), we are not authorized to provide a manufacturer’s warranty. We understand that having a warranty is a major concern when purchasing a watch, therefore Jomashop.com provides its own warranty to replace the manufacturer’s warranty. To view our full warranty policy, please click here.*
Dit geldt zeker voor hun verkoop van Longines.
Hoeveel korting op de adviesprijs?
Wel de bon bewaren anders gaat @anon6060116EV zich hardop afvragen of je hem wel zelf hebt gekocht
Waar staat dat het om Jomashop gaat?
30% korting op een Longines moet je ook wel lukken met garantie.
@Ady HĂ© Ad, heb je nog wat te koop vanuit je kofferbak?
Psst kopen?
Alleen als ie loopt
Als je hem omdoet loopt ie gewoon met je mee hoor.
Nergens, maar men was verbaasd dat een horloge zonder fabrieksgarantie wordt verkocht. Dat moet men dus niet zijn. Dat zal wel vaker gebeuren.
Verpatsen ze die certificaten dan apart? Komen ze zo op de rikketik terecht (ben er nooit geweest maar ik begreep dat je ze daar los op de kop kunt rikketikken)
In de EU zijn volgens mij verplichte adviesprijzen verboden. In de US blijkbaar niet.
Interessant stukje waar het goed uitgelegd wordt.
Interessant artikel.