Leuk dat je dit zo even ‘terugkoppelt’!
Mijn voorkeur zou uitgaan naar de Sinn.
Fijne jaarwisseling!
Leuk dat je dit zo even ‘terugkoppelt’!
Mijn voorkeur zou uitgaan naar de Sinn.
Fijne jaarwisseling!
Bedankt voor dit mooie beeld met mooie band.
Is het wisselen van een band makkelijk bij deze?
Ik heb nog nooit een band gewisseld, de Sinn heeft schroefjes, hoe gaat dat bij deze?
Werkt met springbars. Is op zich niet heel moeilijk. Met wat geduld en precisie moet het eigenlijk altijd wel lukken.
Schroefjes werkt fijn! de Longines is overigens ook een erg mooi horloge. Succes met het maken van de keuze!
Wellicht hebben jullie mijn andere topic ook gelezen;
Kopen zonder garantiecertificaat?
De longines Bigeye wordt met een flinke korting verkocht bij bol.
Alleen dan komt er geen garantiecertificaat bij. Enkel de 2 jaar garantie van de externe verkoper en dat heeft wat haken en ogen.
Het verschil tussen de Sinn 358 en de Longines wordt hierdoor 1000,00 euro.
En dat maakt nogal wat uit.
Ik zou het niet doen. Die verkoper verkoopt alles wat los en vast zit. Dan zou ik naar die van ten2two kijken. Zo goed als nieuw, maar met alles erbij dacht ik.
Dat is een uitstekend idee, bedankt!
ik heb hem reeds gecontact.
Bedankt voor de suggestie, ik had de advertentie niet zo aandachtig gelezen dat deze zo’n nieuw model betreft.
Bedankt voor je suggestie.
Dit merk is ook genoemd en heb ik bekeken.
Mijn voorkeur bij het model dat ik nu zoek is dat de bezel niet bedrukt is, de rede hiervan is dat ik al een duiker heb en hierdoor een ander ogend horloge wil.
Deze is weliswaar zonder chronograaf, maar (in mijn ogen) een erg fraaie. Ruim binnen budget of mag dat niet?
Helemaal waar. Ook deze is aangeraden.
Ik vind de opbouw mer de middelste cirkel alleen minder mooi.
En goedkopere suggesties zijn altijd goed! Bedankt.
Excuus, ik heb niet elke reactie gelezen, enkel de foto’s gescand (na een deel wel doorgelezen te hebben).
Ja die heb ik ook bekeken, is ook geen verkeerde en past meer in wat ik zoek.
Echter de kleur van de cijfers en wijzers niet. Erg he. Al die details zijn zo persoonlijk en maken tevens het verschil bij horloges.
Ik ga mijn zinnen zetten op de Longines Bigeye.
Echt wel
Maar die Longines is sowieso prachtig. Good luck!
Deze zijn mooi en robuust.
Maar voor mij iets té robuust.
Nét voor mij verkocht
Huilen…
Maar onthoud, haast kost je altijd geld!
Nu weet je wat je mooi vindt, wat je wil hebben en wat gangbare prijzen zijn… Succes!