Ah ja. Die is groter. Volgens mij 43.
De 3706 is 39mm
Ah ja. Die is groter. Volgens mij 43.
De 3706 is 39mm
Een echte flieger?
LACO
De typografie van de cijfers op deze dial is echt fantastisch. Geweldig horloge!
Wat is een gst?
Nee, het is gtst
klopt. dit horloge werd oorspronkelijk geleverd met plexi van een mega kwaliteit. na 19 jaar is het horloge bij een servicebeurt voorzien van een nieuwe plexi van een rampzalige kwaliteit. de toenmalige eigenaar heeft het horloge toen via horlogeglas.nl laten voorzien van een saffierglas.
Als je voor een dergelijke traditionele Flieger gaat, met een A of B dial, zou ik echt voor een Duitser gaan. Stowa, Laco, Archimede, SinnâŠ
Natuurlijk. Al is een traditionele flieger met een ETA bij die merken meer dan het dubbelen âŹ. En aangezien ik een no date en no logo mooi vind voldoet deze ook. Ook de afwerking is erg goed.
Volgens mij is âGSTâ IWC-taal voor âGold, Steel, Titaniumâ, omdat de 3707 in deze materialen beschikbaar was.
Edit:
Goede vraag.
Goud staal en titanium. Maar dan in het Engels.
Edit
Prachtig prijskaartje, de Cairelli, komt ook heel goed overeen met mijn budgetâŠ
Door jouw leuke stukje van de âdirty dozenâ kwam ik op de Vertex website waar de vertex mp45 staat. Deze past qua uiterlijk bij mijn vraagstuk maar niet qua budget.
Ja eh sorry. Was het even vergeten.
Ja dat garandeert niets, er komt zoveel moois voorbij en de keuze is enorm. Maar alles wat je gezien hebt draagt bij om tot een keuze te komen uiteindelijk. Mooi horloge, lijkt wel radioactief die lumen
Dank je! Veel plezier met deze zoektocht, altyd leuk als t zover is Ik moet helaas weer ff wachten
Die monupusher is gaaf maar daar zijn er maar weinig van binnen jouw budget. Anyway, ik denk dat de meeste redelijke opties wel genoemd zijn.
Die zelfde heb ik dus ook in mijn hoofd.
De H64615135 Khaki Pilot Day Date
Nieuw vind ik hem (voor mij) net wat te prijzig, en ik heb te weinig ervaring in en met kopen via Chrono24.
Maar ik hou mij ook aanbevolen wanneer iemand er een aangeboden weet. Want mooi is hij wel.