Deze was ik nog niet tegengekomen, bedankt! Daar ga ik eens op het forum en op Google over lezen. Goede suggestie.
Gaaf ding! Weet je welk typenummer dit is toevallig?
Die 3706 is een stukje buiten budget… maar idd wel nog
Mooier.
De 3705 is ook een optie. Maar wel een heel stuk buiten budget.
De 3705 is met de zwarte kast toch?
Keramiek.
Bedankt, ja die 3706 zou ik zeker wel willen maar die is wel iets waardevoller wat ik zo opgezocht had. Ik geloof dat een IWC horloge ook best in waarde blijft met de jaren.
De Sinn lijkt hier ook veel op qua uiterlijk, qua uurwerk zal het wel anders liggen.
Ja daar ben ik het mee eens. Die bekijk ik ook vaak. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit of ik meer ‘instrumenten’ gevoel wil.
Deze is zeker ook mooi.
Maar het is tevens een duiker en ik heb al een Aquis dus wil daar wat verder van weg. Wel een mooie suggestie.
Het is geen duiker hoor. Google maar eens Cairelli zenith.
100% flieger.
Edit. Net als deze. Ook geen duiker.
wat dacht je van een echte flieger. zoek op dit forum maar even naar :
Tourby BB4c Navigator Decorated
Zoek niet verder. Trust me. Échte flieger, heritage, mega goede afwerking en binnen budget.
De 3740 betreft het. Zijn dezelfde horloges, maar hebben minimale verschillen op de plaat. En de 3740 is oorspronkelijk met plexi geleverd volgens mij.
Juist ja, de wijzerplaat is wel degelijk een flieger.
Maar hij bezit een keramische bezel die te dicht bij mijn Oris Aquis ligt.
dat is inderdaad wel een hele mooie.
Als ik er zo naar kijk en voor een IWC zou gaan dan spaar ik liever door voor een 3706.
Ik ben niet heel bekend met de IWC modellen en de verschillen, heeft een 3707 bijvoorbeeld een grotere diameter?
Dat is toch geen flieger maar een gst?
Ik bedoel een IWC 3717.
Zou dan bij laco of stowa kijken, zij maken m.i. meer instrumenteel uitziende vliegers.