DeanM32

Ik heb mijn Seagull 1963 aan @DeanM32 verkocht. Dat ging prima. Vlotte communicatie en tot een eerlijke prijs gekomen.

1 like

SARB033 aan DeanM32 verkocht. Keurig en vlot afgehandeld, aanrader!

1 like

Vorige week een horloge overgenomen van @DeanM32.
Was zeer vlot verlopen, duidelijke en snelle communicatie en levering. Top. :+1:

1 like

Tijdje geleden een Hamilton GMT aan @DeanM32 verkocht. Vlotte communicatie en een fijne afhandeling :+1:

1 like

Sinn verkocht aan @DeanM32. Snel, vriendelijk, kortom een soepele deal et Daan. Voor herhaling vatbaar!

1 like

Gisteren een fijne deal met @DeanM32 . Veel plezier ermee :raised_hand_with_fingers_splayed:

1 like

Onlangs een ruildeal met Daan @DeanM32 gedaan. Vlotte en snelle communicatie. Zeker voor herhaling vatbaar!!

1 like

Vandaag mijn GS verkocht aan @DeanM32 . Snelle en fijne communicatie. En bij een kop koffie de overdracht gedaan, zodat we nog even over de hobby konden praten. Aanrader!

1 like

Horloge gekocht van @DeanM32 leuk contact, goede prijs en snelle (keurige) verzending :+1::+1:

1 like

Vandaag ontving ik een van DeanM32 gekochte Tissot Navigator uit de '70s. Prachtig horloge voor een vriendelijke prijs. Het horloge werd ook snel verzonden na de koop. Prettige communicatie. Kortom: een uitstekende ervaring.

2 likes

Met veel moeite een Sinn van @DeanM32 over kunnen nemen.

Helaas geen plezierige transactie.

De Sinn stond al enige tijd te koop, ik wilde hem graag overnemen. Geen reactie gekregen op diverse berichtjes.

Uiteindelijk opeens toch een reactie, Daan gaf aan druk te zijn met andere dingen en daarom geen tijd te hebben om snel te kunnen reageren.

Voor bieden bleek ook geen ruimte, de vraagprijs was de enige mogelijkheid. Omdat ik het horloge graag wilde hebben toch maar gedaan.

Ook na het over maken van het geld bleef het stil. Dit zorgde opnieuw voor een erg ongemakkelijk gevoel.

Uiteindelijk het horloge toch ontvangen. Vreemd genoeg werd Daan erg opdringerig hierna en begon meerdere malen te pushen voor een review.

Al met al een zeer onaangename ervaring met deze verkoper, onvriendelijk, zeer slecht in het communiceren en intimiderend als de verkoop eenmaal rond is.

Dat er geen ruimte is om te onderhandelen over de prijs is mijn goed recht als verkoper dacht ik, wist niet dat dat verboden is. Na de verkoop heb ik één keer gevraagd of je een review zou willen achterlaten toen niks op gehoord. Een maand later heb ik het je nog een keer gevraagd en gezegd dat ik het zou waarderen als je een review achterliet en nu kom je opeens met dit verhaal🤔 Na de verkoop heb je tegen mij gezegd blij te zijn met het horloge en heb ik een vraag over het horloge nog dezelfde dag beantwoord. En intimiderend? Omdat ik je vroeg of je een review wilde schrijven?
PS dat de communicatie van mijn kant toen slecht was zal ik niet ontkennen. Maar opdringerig, onvriendelijk en intimiderend vind ik te ver gaan.

1 like

Prettige deal gedaan met de verkoop van mijn Grand Seiko aan @DeanM32
Leuk contact met een mede liefhebber en goede communicatie.
Voor herhaling vatbaar!

1 like

Horloge gekocht van @DeanM32. Prettig contact, vlot een deal gemaakt en snel verzonden. :ok_hand:t2:

1 like

I have purchased from DeanM32 and would recommend ! Thanks again :grin: