Zojuist weer in tijden me zelf verlijd tot de aanschaf van een mooie klok. Ik heb een reëel bod gedaan en werd snel geaccepteerd door @DeBuk1
Zelfde avond afgesproken en Wilfred is me zelfs nog tegemoet gereden omdat ik van ver kwam.
Hele fijne overdracht gehad en even snel gekletst over onze passie. Kan @DeBuk1 zeker aanraden. Super sympathieke kerel en heeft netjes tekst en uitleg gegeven.
Nogmaals dank voor de snelle afwikkeling en wie weet tot een volgende keer!
Horloge overgenomen van @DeBuk1. Was bombproof verpakt en horloge was echt als nieuw zoals beschreven! Snel en fijn contact gehad en erg blij met de nieuwe aanwinst.
Ik heb van @DeBuk1 een horloge over genomen. Perfecte communicatie, perfecte levering, horloge verkeert in perfecte staat. 3x perfect dus
Absoluut een aanrader. Graag weer
Ik heb vandaag het genoegen gehad om van @DeBuk1 een in nieuwstaat verkerend horloge over te nemen. Hij is zelfs tussendoor van een feestje gekomen om mij blij te maken en dat is zeker gelukt. Uiterst vriendelijke kerel waar je fijn zaken mee kunt doen. Bedankt voor de razendsnelle deal en wie weet tot de volgende Wil.