Decadent, of juist niet?

Ik vind de wijzerplaat en de band best wel mooi. De diamenten weer wat minder, tenminste voor een herenmodel.

Gewoon dragen als je er zin in hebt.

Mijn meest foute horloge was deze Omega Constellation alles goud, zelfs de wijzerplaat.

Voor mij is het de drager die bepaalt of het decadent overkomt of niet. Je maakt met dit horloge een uitgesproken statement, dit moet bij je karakter passen of het valt uit de toon en komt dan decadent over. Gewoon dragen om er vertrouwd mee te raken en kijken wat voor reacties je krijgt.

Niet mijn smaak, wel mooi vormgegeven met het terugkerende patroon van band, wijzerplaat en aanzet diamanten. Benieuwd naar een foto om de pols.

Op verzoek hierbij enkele foto’s van om de pols.

met groet

Ed

Het is niet alleen de uitvoering van het horloge maar het weerspiegeld ook een tijd die nu denk ik niet zo in de smaak valt.

Zo op de kale pols ziet het er naar mijn mening fouter dan fout uit maar…
op een gekleed feestje samen met een overhemd en pak zou het kunnen.

Guus

@,

Na de wristshots te hebben gezien zou ik geen tweedehands auto bij je kopen :wink:

Decadent of juist niet…? Heel erg decadent, snel weer in de kluis met dat ding!

Als je hem zelf niet mooi vind dan moet je hem niet dragen. Maar wat een ander er van vindt is toch echt niet interessant.

Ik kan me niet voorstellen dat je een horloge draagt om iets aan de buitenwereld te laten zien.

Je draagt een horloge omdat je deze zelf mooi vind.

Vooral in dit landje mag je vooral niet teveel opvallen want dan ben je of een patser etc etc.

Dit horloge is een stuk vakmanschap eerste klas. Tevens is het een erfstuk. Draag het met trots.

De eerste de beste die er commentaar op heeft geef je een kopstoot. Lucht lekker op.

Groet,

Paul
Leeuwarden

Na het zien van de de laatste foto’s zou ik er zeker vanaf zien om 'm te dragen. Ondanks dat heeft 'ie wel echt iets moois.

gek genoeg vind ik juist de band ‘fout’.
over de diamanten ben ik eigenlijk best te spreken!
gewoon doen wat je wilt, en zeker niet wegdoen!
groet, frank.

Die valt zeker op!!

met een shirt/overhemd kan het best.

Niet decadent, wel ordinair!

:wink:

Steentjes op een herenhorloge geven een horloge in mijn mening al gauw een decadente look.
Het is te klein om op te vallen in de rapscene maar heeft wel een grote blingbling factor.
Ik vind de band en het terugkomen van het patroon op de wizerplaat wel erg geslaagd.
Indien je je niet opgelaten voelt bij het dragen van het horloge, lekker dragen.
Maar ik vermoed gezien je vraagstelling dat dat niet geheel het geval is.

Iedereen hartelijk bedankt voor de reacties.

Wat ik al dacht werd bewaarheid. Zeer uiteenlopende reacties en eigenlijk hetzelfde gevoel dat ik er bij heb.

Wellicht dat ik het een keer draag bij een speciale gelegenheid, maar mijn voorkeur gaat toch meer uit naar meer elegante en sierlijke horloges, zoals bijv. de Hamilton viewmaster, Seiko Premier etc.

Desondanks was het leuk om jullie reacties te horen.

Wat mij betreft kan dit topic dicht.

groet

Ed

ik vind hem niet mooi. Maar als het een erfstuk is zou ik hem toch wel dragen.

Gezien de waarde zou ik het horloge proberen te verkopen en voor dat geld een horloge kopen wat je wel mooi vind en vaak zult dragen. De herinering zit dan ook aan dat nieuwe horloge.