Dee and Ricky - G-Shock

Voor onze plastic-fantastic:D vrienden, bij Exclusivestore.nl zag ik de nieuwe Dee and Ricky G-shock (de witte) te koop staan voor €250,- voor alle duidelijkheid, ik heb totaal geen relatie met bovengenoemd bedrijf.

Bedankt voor de tip. Ik ken de shop totaal niet. Volgens mij hebben ze er niet veel op voorraad want hij is zeer populair in de VS en Azie.

die wil ik!

Na 8 dagen hebben ze dit model nog steeds op voorraad. Casio heeft hogere oplage van de tweede gemaakt. Op ebay gaan ze voor dezelfde prijs over de bank. Ik betwijfel ook of deze de prijsstijging gaat doormaken als de eerste Dee en Ricky.

Van Sjors de Obi one Kenobi der G-Shocks. :smiley:

De winkelprijs is 130 euro. Die exclusive store is dus ook te duur. Ik ben bang dat er veel winkels met dit model blijven zitten. Er zijn er gewoonweg veel meer in omloop. Stijlloos van een retailer om de prijs gewoon bijna 100% te verhogen. Voor 130 euro neem ik hem wel overigens.

Apart dat die dingen zo populair zijn, Casio heeft dacht ik toch wel meer modellen met blije kleuren. Als de productie inderdaad hoger ligt dan bij voorgaand model zal de prijs na de eerste gekte wel gaan dalen.

edit: typo

leeuwentemmer Schreef:

Apart dat die dingen zo populair zijn, Casio heeft
dacht ik toch wel meer modellen met blije kleuren.
Als de productie inderdaad hoger ligt dan bij
voorgaand model zal de prijs na de eerste gekte
wel gaan dalen.

edit: typo

Het is gewoon heel leuk om die trends te volgen. Het is net een beetje de beurs. Sommige limiteds verdubbelen in één jaar in prijs. De Dee en Ricky was wel degene die de grootste prijsstijging doormaakte. Al met al kan een goede limited een mooie investering zijn. Je zal er nooit wat op verliezen. Grote gevaar is dat iedereen denkt dat de witte versie net zo populair gaat worden. Maar Casio is ook niet gek en heeft er gewoon veel meer gemaakt. Partijen van warenhuizen worden gewoon opgekocht en men probeert dus nu al een duurdere prijs er voor te vangen wat natuurlijk geen goede zaak is. Er staan er al zo een 30 op ebay!Ik denk dat een heleboel mensen er mee blijven zitten en de prijs dan weer omlaag gaat. G-Shock is in Nederland nog lang niet zo populair als in Azie, VS en andere Europese landen. Kan je hier dus een goede limited scoren voor de normale winkelprijs heb je een goede investering.

Kan me voorstellen dat het interessant is om te volgen, Casio is toch een van de weinige merken waar (sommige) limiteds ook daadwerkelijk limited zijn wat terug te zien is in de waarde. Gezien het succes van de eerste Dee en Ricky tov. de adviesprijs van de opvolger lijkt het Casio ook niet te doen om het onderste uit de kan te halen, ze hadden hem immers ook zelf voor dubbele prijzen in de markt kunnen zetten.