Deel 0: Mooiste betaalbare horloge van het forum 2024 - Wat is betaalbaar

Jup.

Dit topic trekt weer een hoop intellect aan…:disappointed:.

Ik zou gewoon even lekker je keuze maken @Kad. Jij bepaalt. Of iets ‘betaalbaar’ is, is persoonlijk en al snel een semantische discussie waar we toch niet uitkomen.

10 likes

Hahaha kapot lachen wauw je toont me direct modellen die redelijk mooi zijn , het liegt duidelijk aan men eigen beperkte kennis van zaken. Ze zijn niet wauw maar niet lelijk zoals de andere die ik al heb gezien. Ik pas mijn mening aan, de meeste modellen van deze merken zijn mottig maar niet allemaal :wink:. Toch zou ik ze nooit kopen en die tag heuer dat kadertje met het merk in is exact wat ik lelijk vind :yum: maar je hebt gelijk :slightly_smiling_face:

1 like

Nee heb inderdaad mijn mening iets bij geschaaft :wink: maar dat kadertje van TH en de 5 van seiko 5 storen me nog altijd echt mateloos :face_vomiting:. Maar voor de rest liegt het aan men kennis :slightly_smiling_face:

1 like

Ligt het nou aan mij?

3 likes

Als je het raar vind dat ik altijd liegt type ipv ligt dat heeft een verklaring :yum:. Ik schrijf heel veel hoe ik praat en dat zit een beetje in men accent.
Bvb Ja tzal aan moa liegen zeker
:slightly_smiling_face:

1 like

Joa, as we allemoal in ons eigen toaltje gon skreve wur ut ur vur du gemiddelde hier nie helderder op ,wanne.

Tja, als we allemaal in onze eigen dialecten gaan schrijven wordt het er voor de gemiddelde HFer niet duidelijker op.

3 likes

Hehe , ik kon het eerste nog verstaan al goed :laughing:.
Ben zelf uit antwerpen en mijn stieffamilie uit menen westvlaanderen dus ik kan wel wat dialect ondertussen :wink: moet gekoesterd worden vind ik :slightly_smiling_face:

3 likes

Geif niets joh, nog un paah jaahtjes en je denk weâh andâhs auvâh horlauges. :wink:

2 likes

Ja das waar smaak veranderd maar de kadertjes en de 5 op de plaat is voor altijd vrees ik haha :wink:.
En de mottige wijzers met dikke bollen ofzo ook. Voor de rest kan het inderdaad veranderen :wink:

1 like

Maar uh, waar staan we nu eigenlijk…is er al iets besloten

1 like

Zondagmiddag sluit de poll. Lijkt er op dat het €1000 nieuw of €750 tweedehands wordt.

2 likes

Dat denk ik ook, maar zit mij toch niet helemaal lekker die €750,00 2e hands. Zal wel iets tussen mijn oren zijn :innocent:, weg met die 2e hands horloges, wordt een ongelijke strijd :see_no_evil:

1 like

Van waar ben jij eigenlijk?:slightly_smiling_face:

Volgens mijn vrouw van Mars, zelf denk ik stadje naast Rotterdam.
Maar ben een geboren en getogen Hagenees :wink:

1 like

Denk dat iedere eigenaar van een Tissot PRX al in de handen wrijft :grin:

2 likes

Stalen banden deden het niet goed bij de verkiezing van mooiste.

1 like

Ow dat had ik niet verwacht, trekt erg op west vlaams vind ik persoonlijk :slightly_smiling_face:.
Ah dan komen we van de zelfde planeet :sweat_smile:.
Leuk den haag, bij ons zeer bekend van de rapmuziek als ik 15/16 jaar was :yum:.
En ik denk dat ok er ook eens een ‘coffee’ gaan drinken ben in een bepaalde shop :wink::laughing:. Lang geleden allemaal we worden snel oud :blush:

1 like

Nog een laatste “up”. Vanmiddag starten we met nomineren.

Ik vind €500/600 voor n horloge stoer zat.

Deel 0 is afgerond, we gaan hier verder.

1 like