Denk van niet.
Eerst dacht ik de citizen, maar wil toch een gooi doen met de Watermel0n van onze vriend Richard uit de UK van Studio Underd0g
Dienstmededeling: Het is de bedoeling dat de horloge dat jullie nomineren hier op het forum rondzwerft. Anders kan het niet het mooiste betaalbare horloge van het forum zijn.
@Rob007 ; @WatchGeek; @Lacorona ; @jacobus
zijn er leden die jullie inzending bezitten? Ik kwam deze nog niet tegen op het forum.
Toppie, de zoekfunctie liet me in de steek dus.
Hallo, nee hoor dat is de mijne de Certina DS-2 Powermatic 80 en dat is een andere.
Deze staat aan het begin.
Dus ik denk dat geef ik maar even door.
Grt Roedolf
Ik nomineer toch de sarx035
Heb hem zelf ook

Zal vast nog wel ergens als NOS in een winkel liggen

En hier ook nog te bestellen SEIKO SARX035 – Watchkeeper
Geen idee of hij geleverd wordt…
Ik wil mijn Citizen NB1050 mee laten dingen.
In mijn ogen de beste bang 4 buck.
Nieuw tussen de 415 en 500 te verkrijgen en dan krijg je nog een JDM ook.
Ik ben al een paar jaar verliefd op deze Squale gmt 40 mm en eind vorig jaar eindelijk gekocht
Een gmt die geïnspireerd is op de verkleuring van een hele oude squale ( waarvan ik het type nr niet weet) en daardoor een mooi verhaal en een eigen smoel heeft.
Excuus…. Verkeerd begrepen😊 ik dacht dat ik aan de voorwaarden had voldaan… deze post mag dan weg en zal ik maar heel snel zelf moeten kopen😀
Het horloge:
- moet nog nieuw te koop zijn
- mag nieuw max €1000 kosten, OF tweedehands onder de €750 te vinden zijn.
- mag je zelf in bezit hebben
Klopt, kon duidelijker. Maar zoals de titel zegt, ‘van het forum’.
Moest je het zien zitten on je post te verwijderen, dat zou me helpen. Dat kun je door op de 3 puntjes onder post te klikken en het vuilbakje te kiezen.
Consider it done………
Als blijk van eeuwige dankbaarheid mag je nog een nomineren.
Oeps, ook verkeerd begrepen, heb mijn post verwijderd.
Ik heb de nieuwe versie van de Serica 6190 nog niet gezien hier. En de oude versie kan niet meer gekocht worden…