Deel 1: Mooiste betaalbare horloge van het forum 2024 - Nomineren

Nee helaas, ik heb hem in pre order.

Deze is wat buiten de gevraagd prijs categorie volgens mij.

Nieuw rond €1200/1300
En gebruikt gaan ze ook niet zo goedkoop weg.

Niet mee eens, deze vind je wel voor minder dan 750.

excuus, heb m’n post verwijdert :ok_hand:

1 like

Kies gerust een andere. En dank je voor de hulp

1 like

Up

1 like

Ik wil graag de geweldige Maurice Lacroix Pontos S Diver nomineren

15 likes

En daarnaast ook de limited Seiko Presage Enamel SPB069

8 likes

Toch ver boven €1000 nieuw of €750 tweedehands?

Op enig moment voor €750 verkrijgbaar geweest hier op het forum. ML zelf verkocht de laatste voorraad ik denk in 2017 toen ze het blijkbaar moeilijk hadden onder de duizend euro nieuw. Op stalen band misschien een beetje meer.

Hier vind je deze juweeltjes nog wel https://www.horlogeforum.nl/c/verkocht-geruild/15

Net ook op zoek geweest. Dat is veel horloge voor weinig!

Sorry voor mijn wantrouwen :blush:

1 like

Ironisch genoeg heb ik ook op <€1000 gestemd en ik vind dat er maar weinig moois tussen de inzendingen zit… Dit is natuurlijk geheel persoonlijk.

Onder de €1000 is dit mijn mooiste, de Aquascaphe van Baltic. 39mm, sandwich dial met mooie sunburst en vintage looks. Nog steeds leverbaar vanaf €701,80.

15 likes

Ja, blijkbaar toch niet zo evident. Veel leuks in die categorie, maar weinig waar ik hebberig van wordt. De inzendingen zijn ook weinig talrijk. (Hoewel er 460 stemmen waren over de prijsklasse, dus 150 stemmen voor deze categorie ofzo)

1 like

Ik zal @Windhund nog even een zetje in de rug geven. Want zeg nou zelf, die emaille plaat is toch zeer onderscheidend voor een horloge wat ik voor 650 pietermannen scoorde.

Is hier niemand met een Timex 34mm Marlin? :slight_smile:

19 likes

Zat gisterenavond nog in het hogere segment te zoeken omdat deze plaat in “raad het horloge” topic stond. Sommige presage dials zijn top. Hun kasten ben ik minder fan van.

Update: de SPB069 lijkt wel niet meer nieuw verkrijgbaar.

Tissot Chemin des Tourelles € 825

28 likes

Jawel, maar ik mag er max 1 nomineren, volgens het starttopic.

2 likes

Ja, dan mag mn 104 ook genomineerd blijven.
:sunglasses:

En gebruikt onder 1K wordt ook een dingetje.
@Fate_Amenable_To_Change is spekkoper!

Seiko Presage Sharp Edged Shironeri (SPB165J1). Nieuw 990, gebruikt een stuk minder.

11 likes