Deel 1 Mooiste horloge verkiezing van HF 2022. 151122 Formeel gesloten maar mooie polls neem ik altijd mee. Maar wacht er niet meer op 😎

Maar anders zelf even een polletje aan. Je maakt nog kans om in de top10 te komen ! :star_struck:

1 like
  • De gele
  • De rode
  • De blauwe

0 stemmers

3 likes

Lekker gevarieerd — mooi hoor!

1 like

Wat een lastige keuzes :sweat_smile:

1 like

Als ik goed tel zijn we nu bij de 52 @Brick

1 like

Ik krijg morgen pas nummer vier binnen, maar dat komt goed, dan zal ik eens twee gore quartzjes, een microbrand en een modehorloge posten.

7 likes

Gaat vandaag niet lukken om alle solospelers te melden. Dus we gaan nog even door. Zal van de week eea oppakken.

Kan @Fate_Amenable_To_Change gewoon nog meedoen.

We rekken de polls een beetje op! :sunglasses:

4 likes

Veel speedmasters en Codes 11.59 ook he.
Daar moet je dan nog wat in schoffelen

2 likes

Ik vind het toch wel apart dat van mijn 10 geposte horloges de top 3 nu bestaat uit no date time only exemplaren. Of zijn dat de drie die eruit springen? De top 2 ligt dicht bij elkaar, terwijl mijn eigen favoriet pas 4e ligt. Maar dat is er dan ook eentje die je in het echt in handen gehad moet hebben om de afwerking en kastvorm tot je je nemen. Terwijl mijn nummer 1 het erg goed doet op deze foto, wat blijkt!

Vergeet de Teutonia niet. Is wat mij betreft een serieuze kanshebber!

1 like

De uitslag van jouw poll ligt volledig in de lijn der verwachtingen die ik had van horlogepolls op HF

1 like

• Navitimer
  • Colt
  • Omega FOIS

0 stemmers

1 like

Haha Idd! Maar zit nu rond de 50/50, ben benieuwd waar we eindigen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik wil mijn inzending #18 graag wijzigen zodat ie weer aan de aangepaste regels voldoet.

• Casio
  • Nomos
  • Seiko

0 stemmers

1 like

Haha slim! Om uit die “verzamel-poll” weg te blijven :grinning_face_with_smiling_eyes:

:heart: de F-91W

1 like

19 likes

Dus jullie vinden een G shock ook mooi?

Sorry, cool ding misschien, maar mooi? Ammenooitnie.

3 likes

Cool ook niet :joy: Sorry heren, een G-Shock is kinderspul.

2 likes

Je kan maar een beperkt aantal horloges in een poll toevoegen, dus welke kies ik dan :thinking: Zeer lastig.